antaa kipinän oikeaan aikaan, kun starttaa ja katsoo lampulla, mutta heti, kun kytkee polttoaineen syötön mukaan ja kone alkaa yrittämään käyntiin, kipinä katoaa/ampuu minne sattuu

on kokeiltu trigger return ja time based asetusta, molemmilla sama ongelma... (trigger return asetus tuntuu lisäksi vain aiheuttavan lisää ongelmia, kun ei sen "toiminta" ole vielä tuttua...)
kone V6 (ford BOB 2.9 24 valve cosworth), hukkakipinä, VR anturi lukemassa 36-1 pyörää kampiakselilta, sytkäkivet megassa, ei siis erillistä sytkäyksikköä, LM 1815 piiri tekee muunnoksen VR anturilta megalle.
kuva logista jossa näkee, että meinaa lähteä käyntiin, mutta sitten hyytyy sinne n. 400 rpm paikkeille

kone on nyt 2 päivää "luvannut" ja jossain vaiheessa sytkälähtö A lakkasi toimimasta, kivi ei ole hajalla...
voiko prossu vika aiheuttaa tälläistä

koodina hr_10D2 jolla muuten tuntuu onnistuvan ja tottelee säätöä (kivet ei lämpene ym.), hr_10G poltti oikeastaan heti kivet paskaksi
