säätöohjelma uuteen koneeseen
Moderator: Masi_K
säätöohjelma uuteen koneeseen
elikkäs mite toimin ku asennan uuteen läppäriin megatunen ni mitä sinne pitää kopioda vanhasta koneesta ja mihin että saan pelaamaan sen autoni kanssa yhteen. [/i]
-
- Megajumala
kyllä se ainakin osaa sanoa mikä koodi siellä purkissa on... siitä en ole 100 % varma, että pelaako kaikki heti ok, kun en ole ikinä tunerstudiota käyttänyt kylmiltään, vaan olen aina tehnyt sinne valmiiksi "esiasetukset", kuten megatuneenkin...datsun180 wrote:tarviiko muutakun asennan ohjelman koneelleni ja kone kiinni autoon. nii tunnistaako se heti sen vaikka ei ole enne tällä konella käytetty
mulla kesti hetken aikaa, että löysin koneelta ne kartat, asetukset, logit ym. mitä tunerstudio tallettaa koneelle

Mutta jos olet jo tottunut megatunen käyttäjä niin asennat megatunen uudestaan. Hyvä asennuspaketti löytyy diyautotunen sivuilta. Siinä tulee tuo tunerstudiokin. Itse kun kai jo viisi vuotta pelannut megatunen kanssa niin ei ole jaksanut alkaa tuota uutta opettelemaan kun muutaman kerran olen kottanut niin jotenkin ollut vaikeampaa niin megatunella mennään. Varsinkin kun megastunea liikkuvassa autossa käyttää näppäinkomennoilla niin helppoahan se on.
Leikitään kotia ja laitetaan kaasarit kiinni