Suotuisa paineensäädin turbokäyttöön
Moderator: Masi_K
-
- Kokenut Megasquirttaaja
mulla kans moottorin sammuttaessa paineet tippuu fse:llä aika nopeesti,mut mites se teillä silloin ajon aikana toiminu?mulla ei oo sisällä toistaseksi mittaria vaan konehuoneen puolella,joten en oo sitä päässy seuraan.JJ wrote:Itsellä fse:n 3-kalvoinen säädin ja näyttää että paineet ei pysy välillä samoina ja moottorin sammuttua aika nopeasti paineet tippuvat.
paljoko se heittelee ja kuinka ajossa sen ootte havainnu jos sitä havaitsee

Ööö mites noi paineet vois edes pysyä sammuttamisen jälkeen????turbiinirieska wrote:mulla kans moottorin sammuttaessa paineet tippuu fse:llä aika nopeesti,mut mites se teillä silloin ajon aikana toiminu?mulla ei oo sisällä toistaseksi mittaria vaan konehuoneen puolella,joten en oo sitä päässy seuraan.JJ wrote:Itsellä fse:n 3-kalvoinen säädin ja näyttää että paineet ei pysy välillä samoina ja moottorin sammuttua aika nopeasti paineet tippuvat.
paljoko se heittelee ja kuinka ajossa sen ootte havainnu jos sitä havaitsee
Bensapumppu kun sammuu niin se vuotaa paineet samantien pois... Eli vaikka minkämoisen säätimen sinne tungette niin lähes samoin toimii.
Leikitään kotia ja laitetaan kaasarit kiinni 

-
- Kokenut Megasquirttaaja
Kävin tuossa säädättämäss dynossa tuon oman vehkeen niin puheli säätäjä että on ollut todella paljon ongelmia juuri noiden FSE/Malpassi säätimien kanssa juurikin että heittelee bensanpaine milloin mihinkin, yleisimmin ahtopainepuolella. Sanoi että aika kettumainen säätää kun joka vedossa saattaa olla paljonkin eri paine niin heittää seoksia miten sattuu
Tiedä sitten, vähän tuntuu että tuo omakin selailisi tuota painetta miten sattuu ja kelien mukaan, täytyisi saada tehtyä vaan mittari sisälle jotta pääsisi seuraamaan
Tiedä sitten, vähän tuntuu että tuo omakin selailisi tuota painetta miten sattuu ja kelien mukaan, täytyisi saada tehtyä vaan mittari sisälle jotta pääsisi seuraamaan
Joo ongelmia on ollut täälläkin. Tarpeellinen kuitenkin kun kikkaillaan tyhjäkäynnille pikkupaine että isolle suuttimelle saa tyhjäkäynnin ja kuormitukseen riittävä paine.VesQ wrote:Kävin tuossa säädättämäss dynossa tuon oman vehkeen niin puheli säätäjä että on ollut todella paljon ongelmia juuri noiden FSE/Malpassi säätimien kanssa juurikin että heittelee bensanpaine milloin mihinkin, yleisimmin ahtopainepuolella. Sanoi että aika kettumainen säätää kun joka vedossa saattaa olla paljonkin eri paine niin heittää seoksia miten sattuu