Eli miten yleistä on että suuttimien fetit vois "jumia"? vai liekö johtosarjan liittimessä jtn oikosta.. Kaverin auto, mun entinen tekee semmosen tepposen, että käy vaan kahdella. Pytyt 1 ja 3 ei puhu mitn ihan sama onko suuttimien piuhat kii vai ei, sillä erolla että kun ne on kiinni ni pakosarjan joka kolosta lykkää bensaa ja sit putkesta muutenkin.. 2 km ajo ja pihassa ihmettelyä 10-15 min kulutti 15 litraa bensaa, valtaosa lätäkkönä auton alla.. poltti pari toisen suutinpankin 5A sulaketta, mut kolmas kestikin sit. suuttimet 370cc matala Ohmiset etuvastuksilla, ennen tätä ei ollu mitn ongelmia asian suhteen.. Vinkkejä?
Last edited by jazu on Tue Dec 01, 2009 1:03, edited 1 time in total.
Etenkin jos on matalaohmiset suuttimet ilman etuvastuksia, niin hyvinkin mahdollista, että on fetti kärähtänyt. V2.2-levyn suuttimien ohjaus kun ei kauhean hyvin kestä matalaohmisia. Ja ne fetit pääsääntöisesti hajoaa juurikin tuollein, että menevät oikoseen.
Tuommosta vähän ounastelinkin, kun se mulla ollessa joskus käräytti toisen suutinpankin sulakkeen jos sitä kylmänä erehty polkaseen ku warmup oli mukana vielä korkeella prosentilla.. Eli isommat etuvastukset sit vaan hankintaan, ja varulta pistää tulemaan molemmat uudet fetit, kun ei se toinenkaan oo varmaan mielissään ollu.. kiitos taas
Toivottavasti ei o suuttimet paskana jo tai megasta kosahtanu joku folio poikki... Kuullostaa kohtalokkaalta tuo, kun sulake on alkanut yhtäkkiä kestämään
homma selvis jo aikoja sitten, unohtunu vaan päivittää tilanne. Toisen suutinpankin fetti oli kyrvähtäny liian pienten etuvastusten takia, vaihdoin varulta molemmat ja isommat etuvastukset.