Sytytysongelma, turisee ja paukkaa
Moderator: Masi_K
Tulpan johot?? Kaverille laiton mekan ja alusta asti oli ongelmia et resetoi yms. Tulpan kärkiväliä pienentämällä katos resetointi mutta silti pätki yms. 024 ja 025 tyyliä muuttamalla 024 loppu kokonaan sekoilu muutamaksi päiväksi. Kunnes ruvettiin säätelee ja kas kummaa. Taas sama ongelma. Kylmänä ei tehny mitää mutta ku lämpes niin ongelmat alko. Tein vaikka mitä modauksia levyyn yms. mutta ei vaikutusta ja lopussa kokeiltiin eri johtoja ja sillä selvä. Johtoissa oli metallinen ulkokuori tulpan päässä ja siitä ipinä hyppi kanteen.. Pellit helevettiin ja toimii ku pitääki..
Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Skoda octavia -07 1.6 fsi
Honda c-rv -08 2.0i
Skoda octavia -07 1.6 fsi
itse olen repinyt jokaisesta johdosta ne pois -70 luvun lopusta lähtien, jossa tuollaiset pellit on tullut vastaan... tais olla jo ihan suzuki pv 50 ja pappatunturien tyyppivikaa kipinän katoaminen tuollaisten pellien takiaJasen2624 wrote:Johtoissa oli metallinen ulkokuori tulpan päässä ja siitä ipinä hyppi kanteen.. Pellit helevettiin ja toimii ku pitääki..

Omassani ei onneksi ole noita metalleja.. Mutta pitää tosiaan selvittää vielä se mahdollisuus että johdot pääsisi lyömään maihin jostain..Höylä wrote:itse olen repinyt jokaisesta johdosta ne pois -70 luvun lopusta lähtien, jossa tuollaiset pellit on tullut vastaan... tais olla jo ihan suzuki pv 50 ja pappatunturien tyyppivikaa kipinän katoaminen tuollaisten pellien takiaJasen2624 wrote:Johtoissa oli metallinen ulkokuori tulpan päässä ja siitä ipinä hyppi kanteen.. Pellit helevettiin ja toimii ku pitääki..viimeksi revin ne viikko sitten tuosta ostamastani 300 E mersusta, sekin alkoi käymään heti kaikilla kuudella...
-sitä saa mitä tilaa, kun tekee itse..