paukkuu putkeen vedossa
Moderator: Masi_K
paukkuu putkeen vedossa
elikkä kun lähtee kiihdyttämään ja saa jonku 0.5 bar painetta ja kierrokset jotain 4500 nii alkaa mättään putkeen oikeen kunnolla ja sitä tekee vähän aikaa mutta menee sitten siitä ohi ja lähtee kiertämään enemmän voikohan joku värin oleva asetus tehdä tuommosta. niinku rajoittimelle tökkäis hetkeksi vaikka rajotin on 6000 rpm
-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
tuosta login ottamisesta sais kans joku tehdä oikein kuvalliset ohjeetdatsun180 wrote:eli alt+L ja laitan nimen ja tallenna niin pitääkö se tehdä enne vai jälkeen ajon

eli logi otetaan seuraavasti:
otat megatunen valikosta file -> datalogging ja record ja talletat sen nimellä jo tässä vaiheessa (tai oikeastaan annat sille vain nimen, mikä tekee tästä niin epäloogisen...)
ajat pätkän tai käytät moottoria ja kun haluat lopetaa login ottamisen, niin menet taas sinne file valikkoon ja datalogging ja nyt valitset sen off vaihtoehdon, jolloin tietokone tallentaa sen login...
login ottamista kannattaa harjoitella hetken, että sen sitten osaa tarvittaessa, eikä mene bensat hukkaan alkuvaiheessa...
nyt on kone taas kasassa ja ajelin tänään järvellä testiä mutta sama ihem pauke ja häiriöpiikki tulee kun kesälläkin. noin 6500rpm alkaa kiekat hyppimään ja vetää seoksia laihalle. lokia en saa vieläkään näkymään millään vaikka moneen otteeseen sitä koitin ottaa, aivan kuin megalogviewer ei tunnistaisi tiedostomuotoa. voikohan johtua esimerkiksi että puola on johtosarjan lähella ja että triggerin johdot ei ole häiriösuojattua johtoa.
Rikkeröinti härö.. Sekoaa kieroksissa. Samaa teki mullaki ja aina vaan paheni kunnes vaihon johtosarjan joka ei vaikuttanu niinkää paljo mutta sitte muutin kytkentöjä yms. niin katos kokonaan.. Lokissa yms. ei näkyny kunnolla koska oli sen verran pientä sekoilua..
Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Skoda octavia -07 1.6 fsi
Honda c-rv -08 2.0i
Skoda octavia -07 1.6 fsi
milläs tapaa muutit kytkentöjä? siirsin jo puolan pois johtosarjan luota, mutta ei tuntunu auttavan. pitää seuraavaksi kokeilla triggerin liipasujohtoa jollaki häiriösuojatulla johdolla jos se siitäjohtuu, mutta jos sekään ei auta nin sitten on hyville neuvoille tarvetta. mutta ihmetyttää se logi juttu ku ne tiedostot ei näy missään vaikka ne tallentuu koneelle ja tallentaessa megatunella näkyy entisetkin.
Mulla oli hall anturi maatto puolella optoon verrattuna. siirin sen sinne pluspuolelle ja vaihtelin muitaki osia niin ei ole ihan tarkkaa tietoa missä vika oli. Nuo kytkennät oli jo 3 vuotta vanhoja niin piti vähä korjailla niitäkin samalla.. onko vista? sillä ei onnistu ilman kikkailuja kattoa nuita lokeja..
Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Skoda octavia -07 1.6 fsi
Honda c-rv -08 2.0i
Skoda octavia -07 1.6 fsi
tämän kuulosta on meno häiriön kans noin 6000-6500 kierroksillä rätää vaan putkeen.
http://irc-galleria.net/user/ana91/video/115256585
http://irc-galleria.net/user/ana91/video/115256585
Jos kierroslukuteto katoaa hetkellisesti -on melkein sama asia kuin kyseinen Over Run Fuel Cut tai joku paukku systeemi.
Eikös tämä nyt aika hyvää kun paukku noin komeasti.
Paitsi toimii väärinpäin kuin oikea paukku systeemi. Ajattelee miten voi käydä kun rupee paukkua 60` EYKK. Jos oikein huono tuuri käy.
Eikös tämä nyt aika hyvää kun paukku noin komeasti.
Paitsi toimii väärinpäin kuin oikea paukku systeemi. Ajattelee miten voi käydä kun rupee paukkua 60` EYKK. Jos oikein huono tuuri käy.
TOYOTA mS 2000 BT SC & No everlasting projects !