Ajattelin kysellä vinkkejä kun ajettiin eilen tota rs turboa penkissä ja tehokäyrä lähti putoamaan alta 6000 aika jyrkästi ja rajotin oli asetettu 6600 soft ja 6700 hard limiter ja spark limiterillä. Map arvo pysyi 244kpa:ssa rajottajalle asti login mukaan. Sytkä myös pysyi siellä missä pitikin, ainut oikeastaan mikä näytti poikkeavalta oli se että suuttimia ajettiin huipputeholla 110% johtuen liian alhaisesta bensanpaineesta mutta afr ei kyllä pudonnut mitenkään erityisemmin, pysyi vedossa 12.5 tienolla rajottajalle asti.
Tokihan voi olla mekaaninen tekijäkin, kansi tai turbo mutta ekana tuli mieleen että olikohan säädöissä kaikki kohdallaan?
Hieman ongelmia dynossa säädössä
Moderator: Masi_K
Minulla on 380cc suuttimet niin ihmettelin kanssa miten ne 1.6 koneessa muka niin äkkiä loppuisivatwesulius wrote:Itsekin joskus ihmettelin miksi suuttimien aukioloaika voi olla 240%
Silti säätäminen vaikutti seoksiin , enkä usko että 400cc:n suuttimet olisivat noinpahasti loppuneet kesken 250hv tehoilla.
-
- Megasquirttaaja
- Posts: 62
- Joined: Sat Mar 19, 2005 19:44
Minkälaiset mahtaa pakopaineet olla? Ei sais olla juuri ahtoja enempää jos sitä tehonpaskaa meinaa irrotella.Smokie wrote:Johtui? Korjaantuiko isommalla?
Mulla on oma lehmä ojassa prätkän kanssa. Kun ei irtoo niin ei sitten irtoo. Painetta tulee kyllä pilvin pimein mutta tehoa ei
Samaa veikkaan ton rst:n ongelmaksi.