BMW e34 m50b25 ilman vanosta. MS2 v3.0

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
Bemmu_squirttaaja
Megasquirt aloittelija
Posts: 11
Joined: Sun Jun 21, 2009 18:23

BMW e34 m50b25 ilman vanosta. MS2 v3.0

Post by Bemmu_squirttaaja »

Joo elikkäs olis tarkoituksena asennella megasquirttia mun autoon, niin ajattelinki kysellä neuvoja viisaammilta.
Oon ajatellu tehdä homman siten, et tilaisin diy:stä ton megasquirtin valmiiks kasattuna
ja tehdä siihen sitten kaikki tarvittavat muutokset, sytytys tulis suorasytytyksenä 6 sytkäkivellä. Ja 4bar:n MAP anturi.
Ni aattelin, jos viisaammat vois antaa neuvoja et mitä kaikkee tarvii ottaa huomioon ja mitä muuttaa ja miten??
Bemmu_squirttaaja
Megasquirt aloittelija
Posts: 11
Joined: Sun Jun 21, 2009 18:23

Post by Bemmu_squirttaaja »

Sytytys kun tulis sillä COP sytytyksellä niin tarvisin vähän neuvoja miten tohon MS2:een tehdään ne LM1815 piiri muutokset, kampiakselin ja nokka-akselin triggeriltä?? Ja sit noista sytkäkivistä tiiän senverran et mihin kuuluu mikäkin niistä liittää, mut tarviikohan niiden asennus vielä jotain muita muutoksia?? Kuin suuri vastus sytkäkivien ja MS:n väliin tulee :?:
Vauhtivaunu
Megajumala
Posts: 1167
Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
Location: Pohjois-Karjala

Post by Vauhtivaunu »

Tuolta löytyy kaikki tarvittava tieto->

http://www.msextra.com/ms2extra/
Vika on yleensä asentajassa, ei laitteessa

RTFM!
Post Reply