Hall-anturin häiriösuojajohdot
Moderator: Masi_K
Hall-anturin häiriösuojajohdot
Tarvitseeko tuo Hall anturi häiriösuojattuja johtoja yleensä? Jos ottaa tuon +5 volttia suoraan megan levyltä ja maadoitus suoraan tuohon db37:n 1-19 rivistöön . Signaali sitten siihen 24 pinniin . Ilmeisesti tärkein on viedä johdot eri läpiviennistä sisään kun puolan ja sytytysyksikön johdot ? Vai onko niin, että ainoastaan tuon vr-anturin kanssa on tuo häiriösuojaus yleensä tarpeen ?
Ite oon laittanu hall, map (ulkoinen ja samassa iat anturikin) ja tps johot suojattuna. Helppoa ku on 4+suoja johtoa jolla tekee (n.8mm paksua). Ja kaikki menee samasta reijästä ja n.0.5m samassa köntissä boxille.. Kunnon maatot yms. niin ei ole häiriöitä tullu. Toisessa autossa on vr anturi ja tojon oma johtosarja jossa on suojattuna ne vr anturin piuhat ja siinä on samassa jakajassa syttöboxi ja puolakin eikä oo ollu ongelmia muuta ku anturin tointaan saanti.. Singaali on niin heikko et ei taho ruveta toimimaan normaalilla kytkennöillä. Boxi on turtanan 103-160..
Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Skoda octavia -07 1.6 fsi
Honda c-rv -08 2.0i
Skoda octavia -07 1.6 fsi
Näkyi olevan jo vuoden -88 Motronic järjestelmässä häiriösuojatut johdot vr-anturille ja nopeus anturille . Eli haittoja ei tulekaan kun laittaa nämä valmiiksi. Eipä tarvi moneen kertaan tehdä tuotakaan työtä turhaan. Jää sekin aika auton kanssa nautiskelemiseen ajamalla, ei tien poskessa.Jasen2624 wrote:Ite oon laittanu hall, map (ulkoinen ja samassa iat anturikin) ja tps johot suojattuna. Helppoa ku on 4+suoja johtoa jolla tekee (n.8mm paksua). Ja kaikki menee samasta reijästä ja n.0.5m samassa köntissä boxille.. Kunnon maatot yms. niin ei ole häiriöitä tullu. Toisessa autossa on vr anturi ja tojon oma johtosarja jossa on suojattuna ne vr anturin piuhat ja siinä on samassa jakajassa syttöboxi ja puolakin eikä oo ollu ongelmia muuta ku anturin tointaan saanti.. Singaali on niin heikko et ei taho ruveta toimimaan normaalilla kytkennöillä. Boxi on turtanan 103-160..
