M: Ford Sierra tic projekti

Myyntipalsta Megasquirtiin liittyville tavaroille

Moderator: Masi_K

Post Reply
asseri
Megasquirttaaja
Posts: 29
Joined: Thu Dec 07, 2006 22:14

M: Ford Sierra tic projekti

Post by asseri »

Elikkä myynnissä olisi mielenkiinnon ja ajanpuutteen vuoksi Ford Sierra 2.0 tic projekti. Auto on vuosimallia -87, alunperin 1.8 mutta muutettu aikoinaan ilman prosentteja 2.0.

Kori:
Täysin läpikäyty, ruostekohdat hitsattu ja korjattu asianmukaisesti sekä hiekkapuhallettu, molemmat helmat ja lattianreunapellit vaihdettu uusiin, takakaaret vaihdettu ja sisäosien ruostekohdat korvattu uudella pellillä. Pohjassa on ruosteenestopohjamaali jonka päälle ruiskutettu bitumimassa. Sisäpuoli maalattu ensin pohjamaalilla, sitten päällemaalattava massa jonka päällä on vielä teollisuuskäyttöön tarkoitettu epoksimaali. Kaikki kotelot ruostesuojattu huolellisesti.

Kori maalattu lumenvalkoisella Toyota Super White 040 värikoodilla. Koodi löytyy lapulla mukaan. Korissa, takaovissa ja kontinluukussa epoksipohja, hiontaväri ja pintaväri. Etuovet ja konepelti vaativat vielä maalauksen.

Puuttuvia osia ovat etupuskuri, tuulilasi, ja sisusta (heitin kalsarisustan kaatopaikalle cossun sisustan toivossa). Kojetaulu ja alaosat löytyy, hattuhylly myös.

Alusta:
Bilstein Sprint iskunvaimentimet ja Mad Sportive -40mm jouset. Kaikki etupään osat uusia, puslat tukivarret yms. Etu- ja takanavoissa uudet laakerit ja tiivisteet. Taka-akselisto vakiokamaa 3.62 välityksellä ja tökättävillä vetareilla. Vakiojarrut, levyt edessä, rummut takana. Kaikki osat uusia ja satulat hiekkapuhallettu ja maalattu. Kaikki alustan osat maalattu mustiksi.

Moottori:
Täysin remontoitu OHC 2.0, lohko 205, F-kanget, Mahle 92-milliset männät (2mm matalammat kuin vakiot), kaikki uudet laakerit ja tiivisteet. Ruiskun kansi ja nokka. Mukaan saa myös toisen moottorin osina, jonka lohko on sovitusmoottorina paikallaan tällä hetkellä. Öljynpaineet mitattu remontin jälkeen, riittävät. Kuvissa näkyvä alumiininen imusarja ja 70 millin laadukas kaasuläppä., imusarjan laippa on vakioimusarjasta leikattu ja ykkösen putki siirretty samalle jaolle muiden kanavien kanssa. Cooleri 600x300x75 Bar&Plate tyyppinen, kylmän puolen paineputki valmiina, kuuma puoli puuttuu. Golfin iso syyläri sovitettu coolerin kaveriksi ja termarikoppa muokattu kääntyväksi sopivaan suuntaan. Mukaan saa rst pakosarjanlaipan ja ahtimen laipan rakennusta varten ja tarvittaessa rosterikäyriä. Pakoputkisto perästä vaihdelaatikkoon asti valmis, käyrät ja putket materiaalia 76.1 X 1.5mm RST 304.

Huolellisesti rakenneltu projekti josta on hyvä jatkaa, ei peltitöitä ja ruosteen kanssa taistelua, kaikki tähän asti rakennetut kohdat kestää lähempää tarkastelua!

Kuvia osoitteessa: http://s130.photobucket.com/albums/p269 ... 0Projekti/

Tässä vähän informaatiota projektista, kysy lisää spostitse tai puhelimitse.

Hp. 2500 eur / tarjous

Puh.0407737520 sekä mail anssi-83@hotmail.com

Lappeenranta.
Post Reply