Olen hiukan pihalla tämän ruutan kanssa.
olen laittamassa ruuttaa mitsubishi galant 4g63 koneeseen,eli 2,0 16v johon laittelin turbon,ja sitten tulee mega ohjamaan aluksi pelkkää ruiskua(testaan vain) lopuksi sytkä tulisi kanssa.
ELi megan pitäisi olla v2.2 160 103 turtanan levy extra koodilla.
Ongelma on seuraava.kytkin megan mitsuun,laitoin virrat pääle,mutta mitään ei tapahdu.Kuuluuko megan punainen ledi syttyä kun on virrat päälä autossa?itelläni ei syty se.Vaikka johdot on omasta mielestä oikein kytketty.
Ja megaan ei saa yhteyttä usb adapterin avulla.
Megan ostin valmiiksi kasattuna,ja ollu kuulema käytössä mi16 turbo pösössä ja toimivaksi todettu.
megasquirt v2,2 turtana 160 103. ja kasa ongelmia
Moderator: Masi_K
megasquirt v2,2 turtana 160 103. ja kasa ongelmia
Mitsubishi galant vr4
Hepjantzu84 wrote:Tyhmä minä.oli sulakkeen pidike sen verta löysä,että ei saanut kosketuksia.nyt toimii yhteys,ja seuraava homma onkin uuden koodin laitto.
Jos on tarvetta tietää tosta mitsun squirttaamisesta niin multa vois löytyä apuja. Nyt oon laittamassa MS2:sta omaan vehkeeseen. Onko sulla minkälaiset kartat olemassa?
ilo
On mulla koneella valmiit sytkä ja bensa kartat.aluks on vain tarkoitus laittaa pelkkä polttoaine puoli käyttöön ja hiukan harjotella sillä,lopuksi laittaa sitten sytkä ja muut hilppeet kiini.otatko mitsun oman boxin kokonaan pois käytöstä?mulla se jää rinnalle ruutan lisäksi.mikäs mitsu sulla on rejektina?
hiukan ongelmana on vielä tuo koodin laitto boxiin,ei oikein ota toimiakseen.
hiukan ongelmana on vielä tuo koodin laitto boxiin,ei oikein ota toimiakseen.
Mitsubishi galant vr4