laajakaista lambdan kytkentä megaan.

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
EiKaasutinta
Megasquirttaaja

laajakaista lambdan kytkentä megaan.

Post by EiKaasutinta »

eli ensimmäinen auto tulossa missä megaa käytän ja aihe on vielä "hieman" vieras. laajakaista lambda kuitenkin pitää ostaa.

siitä esittäisin pari kysymystä:

-useissa laajakaista "paketeissa" saa pihalle sekä "kapeaa", että "leveää" tietoa. riittääkö megalle "kapea" tieto, vai hyödynkö mitään jos syötän megalle "leveää" tietoa?

-ideana on ostaa jonkun valmistajan lamda/seosuhdemittari paketti.
onko eri valmistajien lambdoissa paljon eroa toimivuudeltaan/soveltuvuudeltaan megaan?

-esim tällästä settiä oon kattellu. onko se ok? ---> http://www.veku.net/product_info.php?cP ... cts_id=518

- ideana on siis seurata seoksia seosuhdemittarin näytöstä ja antaa megalle sen vaatima lamdan tieto.

kiitoksia mahdollisille neuvonantajille :wink:
j4nnu
Megasquirt aloittelija

Post by j4nnu »

Toi pitäs olla ihan toimiva paketti. Siitä ollu täälläkin jotain puhetta. Jos olen oikein ymmärtäny tän lambdojen sielunelämän niin laajakaistalla saadaan tietoa "leveämmältä" alueelta, eli nähdään kuinkapaljon ollaan pielessä ja mihin suuntaan. Kun normaalilla nähdään kapeampi kaista läheltä sitä Stokiometristä seosta. Viisaat korjatkaa ja haukkukaa jos olen johtanut ihan harhaan :D .
Post Reply