"ms1 v2.2. Kasattu diyautotunen sarjasta, edis4 modilla, 1,5 bar mapilla. Boxissa tällä hetkellä extra koodi, voin tarvittaessa laittaa myös hi-res koodin."
kummallas koodilla tuo nyt kannattaa ottaa? koneena opelin c20xe vaparina, ahdettu ehkä joskus tulevaisuudessa..
Vauhtivaunu wrote:Jos on kovatuottoiset suuttimet...
Ja vaikkei olisikaan (suuria suuttimia), niin seoksen säädön tarkkuus on merkittävästi parempi. Hires koodin käyttö on siis joka tapauksessa kannattavaa.
Toimiiko noissa uusimmissa hi-res koodeissa nyt se PWM virranrajoitus matalaohmisille suuttimille vai ei? Kun tuolla Hi-res koodin sivuilla on ristiriitaista tietoa.
olafu wrote:Toimiiko noissa uusimmissa hi-res koodeissa nyt se PWM virranrajoitus matalaohmisille suuttimille vai ei? Kun tuolla Hi-res koodin sivuilla on ristiriitaista tietoa.
Missäs siitä sanotaan? Kun en löytänyt hr11-koodin keskusteluketjusta muusta mainintaa kuin PWM-ohjauksesta tyhjäkäyntiventtiilille. Keithg mainitsee että suunnitteli laittavansa MS2-tyylisen tyhjäkäynninohjauksen, mutta luopui hommasta. Hr11d on ilmeisesti viimeinen versio mitä koskaan tulee jossei joku muu ala ms1-koodia kehittää.
Matalaohmisten suuttimien kanssa hr-koodia käytettäessä on kaikkein toimivin ratkaisu hommata JBperfin Peak&Hold-ohjainpiiri. Sitä saa mega-efin kautta.
olafu wrote:Voiko hires koodia käyttää flyback boardin kanssa vai meneekö jotain paskaks?
Voi käyttää. Noissa kaikissa v3.x-levyissähän on vastaava flyback-kytkentä. Ja itsekin olen käyttänyt hires-koodia omalla levyllä, jossa on samanlainen flyback-ratkaisu.