Megasquirt rakennussarjoja
Moderator: Masi_K
Kyllä Partcon levy on ihan asiallinen tekele ja sieltä voi koko sarjan ostaa. Eri asia on sitten haluaako rahallisesti tukea partco:a vai MS:n kehittäjiä.maukka wrote:Kertokaa joku jolla on varmaa tietoa että mistä ms rakennussarja pitää hommata jos ei halua turata piirilevyongelmien kanssa? Itse en osaa moista levyä väsätä,vaikka kauniita kuvia näyttää olevan tarjolla.
Re: Megasquirt rakennussarjoja
Mitenkäs käytännössä tuolta tilaaminen käy, onko joku tilannut? Joutuuko maksamaan tullia ja veroja noista? Ja jos niin paljonkohan ne ovat? Suomesta ei taida ainakaan vielä saada tuota MSII:sta, vai saako?!TVH wrote:Aidon ja laadukaan Megasquirt rakennussarjan v2.2 saa tilattua jenkkilästä helposti täältä, http://www.diyautotune.com
Onko kukaan tilannut ExtraEFIltä Englannista lootaa? onko luotettava toimittaja?
Last edited by Make_1 on Sun Sep 10, 2006 7:44, edited 1 time in total.
Make
Kawa GTR 1000 -97
MS V3 (extraefi.co.uk)
MegasquirtnSpark Extra 029t
PLX SM-AFR+DM-5 AFR
Kawa GTR 1000 -97
MS V3 (extraefi.co.uk)
MegasquirtnSpark Extra 029t
PLX SM-AFR+DM-5 AFR
Kyllä mulle on sanottu aina jos jotain ei ole...kaikkivaltias wrote:partcolle tuntuu olevan ihan ominaista jättää sanomatta jos jotain osia puuttuu, itsekkin huomasin kasatessa yhtä megaa että osalistasta oli vedelty komponentteja yli ja jätetty pois. liekö olleet loppu vai mitä, mutta olisi nyt edes tiskillä voinu sanoa ettei kaikkia osia ollu

-
- Kokenut Megasquirttaaja
Tarkoitakko kenties sellasta tapahtumaa kun tilaa MAX232CPE-piirin, niin saakin Sipexin SP232CPE-piirin? Monasti ovat lähettäneet vastaavantyyppisen osan tilalle jos sitä alkuperäistä ei oo ollu. Vai ovatko lähettäneet vastuksia ku oot pyytäny diodeja?colliman wrote:Jooo ja sit ku tilaa partcolta tavaraa tulee ihan mitä sattuu. PIKKASEN NIINKU RUPEE KÄYMÄÄ HERMOO. Tarkastat tilaus listan moneen kertaan et oikein ja tahvot lähettää ihan vääriä kamoja. Itse en tilaile sieltä enää mitään!!!
www.modificars.fi Vogtland, Bastuck, Greddy, D2, FK, JOM, Bilstein, Eibach, Koni, KW, Dbilas, Lumma-tuning
Myös Megasquirt-osasto verkkokaupassa!
Myös Megasquirt-osasto verkkokaupassa!
On tuossa aina se inhimmillinen tekijäkin. Vastuksia helposti voi tulla väärällä arvolla epähuomiossa (itse saanut partcosta kyllä aina oikeaa kamaa). Jotenkin kuitenki ymmärtää ettei aleta viiteen kertaan joka osaa tarkistamaan kun joku tilaa muutaman euron kappale osia ja muutenkin.. vahinkoja voi sattua kenelle tahansa.Volkkarijermu wrote:Tarkoitakko kenties sellasta tapahtumaa kun tilaa MAX232CPE-piirin, niin saakin Sipexin SP232CPE-piirin? Monasti ovat lähettäneet vastaavantyyppisen osan tilalle jos sitä alkuperäistä ei oo ollu. Vai ovatko lähettäneet vastuksia ku oot pyytäny diodeja?colliman wrote:Jooo ja sit ku tilaa partcolta tavaraa tulee ihan mitä sattuu. PIKKASEN NIINKU RUPEE KÄYMÄÄ HERMOO. Tarkastat tilaus listan moneen kertaan et oikein ja tahvot lähettää ihan vääriä kamoja. Itse en tilaile sieltä enää mitään!!!
Muutenkin toimii ihan hyvin nämä pk-seudun elektroniikkaputkat. Joskus oli eräässä puodissa veloitettu sarjapiiri mutta unohdettu toimittaa, sikäli mitään vahinkoa ei asiasta tullut, mainitsin vaan seuraavalla kerralla ja sain silloin puuttuneen osan ilmaisiksi ilman eri selvityksiä. Joka paikasta on ohjattu kilpailijan pakeille mikäli osaa ei omasta hyllystä löydy. Samaa ei todellekaan näe joka alan yrityksissä. Nimeltämainitsemattoman ilmajäähdytetyn automerkin harrastajapiireissä täysin tuntematon käsite tuollainen asiakaspalvelu

Tiara Kit Car - MsnS-E
Ite oon aina tilannu tuolta ja ei voi kun kehua. Paketit on tullu noin viikossa tai jotain sinnepäin. Hinnan voi muuttaa euroiksi ja kertoa 1.25:llä alvihan on se 22% ja tulli noin 3%. Tuurilla voi tulla tullista läpi ilman tulleja ja alveja sillon tietenkin paketin vastaan ottaja vastaa tullauksesta *köhöm*. Rahtia en muista mutta ei se mitään järkyttävää ole. Maksut on tapahtunut Paypalilla.Miten isot toimituskulut tulee jos tilaan paketin tuolta diyautotune.comista? Entä tullit yms kulut?
Entä miten nopeasti/varmasti paketit tulee perille? Entä miten maksupolitiikka? Visalla varmaankin mutta kysympä kuitenkin.
Paketit on pakattu todella asiallisesti ja kaikki osat merkatuissa pusseissa ja jonkin verran jää aina yli vaihtoehto osia. MS2 ja V3 kaikkine osineen ja koteloineen on sen 250USD muistaakseni joka on sen noin 250€ (mutu). Voin toki kaivella tarkempiakin lukuja jos löytyy joku vanha lasku. Jatkossakin asioin Diyautotunen kanssa!
Hmm, itsekin olen miettinyt tuota ulkomailta tilausta. Pitää pistää tuo mainitsemasi paikka mieleen, jos homma toimii sielä. "Onkos tuohon mega II v3 käypä tuo stimulaattori (tai vaikka partcon stimu.), vaikka siinä lukee v2.2..." harjoittelen vasta pikkuhiljaa koko megan asentamista/ymmärtämistä...
partcon levyistä jnpp
Näin.JTbo wrote:Ainakaan toistaiseksi en ole löytänyt vikaa, mutta en ole päässyt testaamaan kuin yhtä lämpöanturia ja tietoliikennettä tuossa.
Toveri on kasannut toistakymmentä MS:ää ja opasti pari seikkaa (nimenomaan Partcon levyistä kyse):
1) Joidenkin komponenttien juotospaikkojen kohdalla on puutteita; pitäisi piirilevyn selkäpuolella olla neljä karvaa maan ja juotospaikan välillä. On ollut liikkeellä sellaisia piirilevyjä joissa on vain kaksi. Nämä eivät sitten kestä vaan kärähtävät. (X) vs (/) <- onpa hieno kuvaus

2) Piirilevyn selkäpuolella lähellä nurkkaa oleva pulikka tuottaa niin paljon lämpöä, että käräyttää paikat. Syytä pultata se mielummin johtojen kautta kytkettynä runkoon.
Toinen toveri, joka mulle kasaa, päivitteli vanhaa tekniikkaa ja ei-niin-ajoneuvokäyttöön sopivaa designia (tärinä, kosteus jnpp).
Itse olen maallikko, haluan vain ahdetun rätkäni olevan kunnolla säädettävissä, enkä elektroniikasta juuri tajua...
Pistin itsekin hetki sitten MS-II sarjan tuolta diyautotune.comista tilaukseen. Maksun hoidin Sammon visa electronilla ja ainakin tilille varaus ilmestyi heti tilauksen jälkeen joten näyttäisi toimivan ihan ok. Sitten vain odottelemaan koska tilaus saapuu.
Edit: Paketti lähti matkalle Suomea kohti. Kiitettävän nopea palvelu kyllä.
Edit: Paketti lähti matkalle Suomea kohti. Kiitettävän nopea palvelu kyllä.