Oli tässä jonkin aikaa semmoinen tilanne että tämä meidän kohtaamispaikka oli saavuttamattomissa ja itsellä heräsi pelko, että "nyt se sitten loppu".
Tilanne ei sinänsä aiheuttanut minulle suurempia murheita, kun olen jo jonkin aikaa näitä laitteita ropannut ja myös englanninkieliseltä foorumilta saapi tarvittaessa neuvoja, mutta jotkut vähemmän perehtyneet ruiskun asentajat saattoivat olla jo melkein vaipumassa epätoivoon.
Olisiko mitään mahdollisuutta muuttaa finsquirttia jonnekkin paremmalle/isommalle/palvelevammalle serverille jatkon varalle.
Uskoisin, että jos raha nousee kynnyskysymykseksi, niin jonkinnäköinen kolehtikeräys voisi olla ratkaisu?
Foorumi kyykyssä
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
jos vaihtoehtoina on pieni maksu mainoksien katselun sijasta, niin mielummin maksu... mainokset karsii mut ainakin tehokkaasti pois sivustoilta
lisäksi ne firmat/tuotteet saavat banaania mun lompakolta... ainoastaan puhelinkauppiaat saavat mun verenpaineen nousemaan nopeammin, kuin nettisivulle pomppaava mainos kesken kaiken...
mikä olisi se vuosittainen maksu jolla foorumi pidettäisiin mainoksettomana ja silti toimivana

mikä olisi se vuosittainen maksu jolla foorumi pidettäisiin mainoksettomana ja silti toimivana

-
- Megajumala
Vaatisi esim ry:n perustamista, eikä ylläpidolla ole moiseen motivaatiota/aikaa, foorumi on siirtymässä kyllä parempaan paikkaan koska todellisuudessa tuo liikkennointi määrä ei edes täyttynyt, vaan futuron:n järjestemät kusivat.JaniM wrote:No eikös noilta firmoilta voisi ottaa sen pienen maksun jotka tuolla firmaosiolla ilmoittelee?
Taitaa maksaa tällä hetkellä vajaat 40e/vuosi tämän pyöritys joten ei se kummoinen taloidellinen taakka ole, kun ylläpitäjiäkin on muutama.
Patonki päivässä pitää riisitaudin loitolla.
C4 Cactus - 20 / 508sw - 11 /106 gti -98 / Citroen B11 -51 / Cagiva V-raptor 1000 -03
C4 Cactus - 20 / 508sw - 11 /106 gti -98 / Citroen B11 -51 / Cagiva V-raptor 1000 -03
Muunlaistakin mainontaa ja tukitoimintaa on toki olemassa kuin popuppeja ja neonkeltaisia epilepsiabannereita. Ei tarvi olla järin kova markkinamies, että joku tarvikekauppias/nettistore heittää muutaman kympin vuositasolla rahaa kiinni ja saa sen varmasti korkojen kanssa takaisin. Ylläpidon ajallisten resurssien kohdalla nousee tie kyllä aiemmin pystyyn ennekuin rahoituksen. Kiitokset ylläpidolle omasta ajastaan. Vuosimaksut kattaa tällä porukalla kylläkin varmasti myös tuolla kolehtiperiaatteella.
-
- Megasquirt aloittelija
kolehti tms.?
mä rekisteröidyin vasta juuri mutta olen rakentamassa turbokonetta kärryyni
joka trvitsee myös uuden moottorin ohjauksen ja olen tässä kartoittanut eri vaihtoehtoja ja päätynyt tekemään kaiken mahollisen ite moottorin ohjauksesta lähtien.
elikkä kyllä multa joku kohtuullinen summa irtoaa varmasti jos viestiketjussa
mainuttuja asioita pystys parantaa.
ottaen huomioon että tuun luultavasti tarvitsemaan neuvoa jos jonkin näköstä kun en ihan ammattilainen ole millään alalla...
joka trvitsee myös uuden moottorin ohjauksen ja olen tässä kartoittanut eri vaihtoehtoja ja päätynyt tekemään kaiken mahollisen ite moottorin ohjauksesta lähtien.
elikkä kyllä multa joku kohtuullinen summa irtoaa varmasti jos viestiketjussa
mainuttuja asioita pystys parantaa.
ottaen huomioon että tuun luultavasti tarvitsemaan neuvoa jos jonkin näköstä kun en ihan ammattilainen ole millään alalla...
ei riemulla rajaa kun CHEVYLLÄ ajaa =)