Tämä italian ihme on jostain kumman syystä opel corsa 1.2 ohv moottorin kärjettömässä vakiona...
Boschin yleismokkuloita löytyy kyllä kun jaksan vain ruuvailla irti. tietty olisi ihan kiva tehdä tuosta kun valmiina on..
sama kuin 123 yksikkö, paitsi 7 hampainen?
ahaa, linkin taulukossa lukee 6 hammasta ja pinnijärjestyksessä, että 7 ei käytössä..
Jos olisi hall-anturillinen, niin eikö silloin pitäisi olla ulkoinen triggeri?
Ecu control ei ainakaan voi olla kun ei ole opel ohv ruiskua olemassakaan..
Induktiivinen vastaa siis vr-anturin signaalia?
niin, tässä mokkulassa on vakiona 5kpl piuhoja kiinni, kyllä se vaikuttaa tuota 123-mallia vastaavan
voihan siinä silti olla erillinen sytytysennakon ohjausyksikkö. mulla ainaki sierrassa oli kaasarikone mut elektrooninen sytty ja jakajassa pelkästään kansi ja pyörijä.
Hmm, juu alkaa valjeta tämäkin homma.
Mutta kannattaako minun hankkia boschin mokkula jostain hall-anturillisesta autosta, jossa olisi latausajan laskenta itsessään.. ?
vai onko niiden säätäminen lastenleikkiä?
latausaikoja voi lähtee arpomaan vaikka startti 6.0ms, running 3.0 ja minimum 1.0... ei ole avaruustiedettä pitkät latausajat voi lämmittää "sytkämokkulaa" ja pienillä taas ei välttämättä syty.