1.6l turbomoottorissa jota ohjataan ms1 v2.2 ja extra koodilla varustetulla boksilla edis4 kanssa, ilmenny muutamia ongelmia käyntivaiheessa jotka tahtos kerralla hoitaa kuntoon.
Kylmällä koneella tuntus imusarjan paine olevan siellä 50-55kpan hujakoilla, ja muutenkin tuntuisi rikastuksia muuttelemalla kone vastaavan aina parempaan suuntaan. Kun taas kone lämpenee, tyhjäkäynnin aikana imusarjan paine nousee 70-80kpa hujakoille, joka minusta ainakin kuulostaa aika kovalta. Tällöin toki käydään aika rikkaalla vielä.
Map anturi näyttää moottori sammuksissa 99kpa, ja muutenkin tuntuisi, jotta voisi kunnossa olla. Mulla lähinnä mietintämyssyssä, että onko tuo vika softan puolella jossain asetuspuolella jota en ole huomannut, vai fyysisesti kusee.. Vähän hämää tuo kylmänä käyvän ja lämpösenä käyvän paineheittelyt.
Laitan vähän logia, kun kone on lämpösenä käyttetty hetken aikaa..
Ja vielä vaikkapa msq filen, jotta voi helpottua tuoa selvittely.
datalog1
datalog2
http://cid-fbcbb2fb809e99f5.skydrive.li ... deksas.msq
Eli kiitos niille jotka jakso vaivautua lukemaan edes tänne asti

p.s Toi nimen peräs "kokenut megasquirttaaja" ei pidä kyl tippaakaan paikkaansa
