imuilma anturi+toyota 4a-gze / Magneti Marelli 3bar map

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
jp
Kokenut Megasquirttaaja

imuilma anturi+toyota 4a-gze / Magneti Marelli 3bar map

Post by jp »

Heipähei,

Orkkismoottori siis toyotan 1.6l remmiahdettu kone, josta jalostettu pakokaasuahdettu versio megasquirtila. Auto käy ja tyhjäkäyntiä säädelty jne.

Mutta kysymys: Onkohan tuo remmiahdetussa käytetty imuilman lämpöanturi tarpeeksi nopea tuohon megasquirtprojektiin? Voisi kuvitella, kun kerran jo ahdetusta laitteesta on?

Ja miten ms1 v2.2 extra ymmärtää tuota otsikon mukaista Magneti Marellin 3barin map-anturia? Ainakin näyttäisi olevan käytetty jossain cossuissa ainakin..

Kiitos etukäteen avusta :)
jp
Kokenut Megasquirttaaja

Post by jp »

jeesatkaas nyt vähän, jotta pääsee eteneen rojektin kans :P

Mites pystyn itse mittaan/kalibroimaan tuon anturin tiedot itse, jos valmiina ei mistään löydy? ylipaineelle päästään hyvin paineilmalla vaikka ja jollakin mittarilla mistä näkee syötettävän paineen?

Mutta mites alipaine?
teg
Megajumala

Post by teg »

Suosittelen käyttämään megan omaa paineanturia, jos kerran ei kalibrointipumppuja ja mittareita löydy. Se ei edes mikään kallis ole.
jp
Kokenut Megasquirttaaja

Post by jp »

vaihtoehdot taitaa olla, ei-piirilevyyn kytkettäviä, GM:n 3barin palikka sitten vaan..
teg
Megajumala

Post by teg »

Miksi et käytä megan piirilevyllä olevaa?
jp
Kokenut Megasquirttaaja

Post by jp »

ei mulla siellä mitään pitäs olla, kun tuo boksi tehtiin aikanaan orkkis ecun sisään ja orkkisanturit näytteli aika suurta osaa :p
Post Reply