Vw cop puolat ei kipinoi
Moderator: Masi_K
Vw cop puolat ei kipinoi
Murhe on sellainen ,vw:n cop:it ms1 extran perässä hukkakipinänä
+5v ylösveto tyylillä modattu paitsi vastus on 550ohm ja ei tule kipinää.Ledit 17 ja 19 palaa kun laittaa virrat päälle startista sammuu ja polttaa puolien 10A:n sulakkeen.
Inverted no ja dwell 3.0 ja2.6 .
Ideat on toivottavia.
+5v ylösveto tyylillä modattu paitsi vastus on 550ohm ja ei tule kipinää.Ledit 17 ja 19 palaa kun laittaa virrat päälle startista sammuu ja polttaa puolien 10A:n sulakkeen.
Inverted no ja dwell 3.0 ja2.6 .
Ideat on toivottavia.
Noin kaivettu koipallojen seasta viisari vastusmittari ja motonetin tulppapuolia mittailtu 3 on "aw" merkkisiä ja 1"topran"
ja topranin laatikossa on koodi 06B905115L joka tarvitsis +5v ylösvedon
mutta puolassa on pienellä räntätty 06B905115J niin sen pinnijärjestys
onkin eri ja se tarviikin maanvaihtokytkennän 1.1kohm lukemalla.Halvan näköiset AW:t näyttäis olevan ok 300 ohm lukemalla +5v:n kytkentään.
ja topranin laatikossa on koodi 06B905115L joka tarvitsis +5v ylösvedon
mutta puolassa on pienellä räntätty 06B905115J niin sen pinnijärjestys
onkin eri ja se tarviikin maanvaihtokytkennän 1.1kohm lukemalla.Halvan näköiset AW:t näyttäis olevan ok 300 ohm lukemalla +5v:n kytkentään.
Sitten haettu 1 uusi puola ja kiinni ja starttaus niin yhden kerran
löi kipinät kaikki puolat kohdallaan sitten paloi 10A:n sulake ja uusi yritys 20A sulake kii ja startti ei kipinää ja sulake paloi.Ihan kun joka ei vetäisi
linjaa takaisin alas.Ledit sammuu ensin 17 sitten 19 ja syttyy vasta uudestaan kun bensapumpunrele katkaisee starttauksen lopettamisen jälkeen.
Ideoita?
löi kipinät kaikki puolat kohdallaan sitten paloi 10A:n sulake ja uusi yritys 20A sulake kii ja startti ei kipinää ja sulake paloi.Ihan kun joka ei vetäisi
linjaa takaisin alas.Ledit sammuu ensin 17 sitten 19 ja syttyy vasta uudestaan kun bensapumpunrele katkaisee starttauksen lopettamisen jälkeen.
Ideoita?