Nyt alkaa mennä järki ja hermo säätämisen kanssa. En vaan osaa sisäistää enää mitään lisäoppeja, vanha koira ei opi uusia temppuja. :)
Lähinnä kylmäkäynnistyksen kanssa ongelmia, jos saadaan käyntiin, niin siinä vaiheessa bensaa on kulunut 10l ja sitten kun auto lämpee, niin ei kirveelläkään käyntiin samoilla setupeilla.
Dynoon tekevi mieleni, mutta eihän tuohon pääse edes karttoja säätämään, kun rahat menee kylmäkäynnistyksen viemiin bensoihin. :D
Ohessa perustietoja kulkineesta:
märssu, 3l suora kutonen m103 (vähäventtiilinen)
puristukset ~8.7:1
turbotettu, karttoja ei turbosta tiedossa, t03/t04 hybridi
suuttimet 683cc/min@3bar
jakajasytkä megan ohjaamana
Jos siis jollakulla olisi setuppia samanlaiselle tai edes lähelle samanlaiseen koneeseen tarjolla, niin saa ilmoittautua.
Tai sitten vastaavasti tervetuloa säätämään, kulukorvaukset ja jotain muuta pientä järjestynee. :)
-Sami
Gurua Iisalmen seudulla?
Moderator: Masi_K
Gurua Iisalmen seudulla?
Sami Räihä
MB W124 300TET 4Matic Automatic (megaa tyrkkää)
MB W124 300TET 4Matic Automatic (megaa tyrkkää)
Nyt sitten katosi kipinä, ei osaa niin ei osaa.
Pitää tutkailla mitä tuolle on tehtävissä, vai joko kutsutaan paaliauto. :)
-Sami
EDIT: Ainakin vastuksia pimeenä, luultavasti muutakin, vien purkin huomenna kaverille ihmeteltäväksi, itsellä ei oo taitoo debugata vikaa. :)
Pitää tutkailla mitä tuolle on tehtävissä, vai joko kutsutaan paaliauto. :)
-Sami
EDIT: Ainakin vastuksia pimeenä, luultavasti muutakin, vien purkin huomenna kaverille ihmeteltäväksi, itsellä ei oo taitoo debugata vikaa. :)
Sami Räihä
MB W124 300TET 4Matic Automatic (megaa tyrkkää)
MB W124 300TET 4Matic Automatic (megaa tyrkkää)