Olen tuossa tilailemassa Englannista taas, niin muutkin sais samalla.
Kiinnitys M8x1 mutteriin ja 48" pitkä piuha muistaakseni.
Hinta olisi 35e posteineen.
Lisäksi sieltä löytyy myös analogimittareita halukkaille. Hinta 50-60e luokkaa.
52mm missä yks tai kaksi mittaria samassa.
0400515209
Pakokaasulämpöantureita
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
-
- Megajumala
Eipä hajua nopeudesta, mutta tippi oisko 6mm.
Kilpurissa tuolla omalla mittarilla olisko viivettä 1-2 s, kaasun kun nosti vedolta, niin samantien melkein muuttui arvo.
http://shop.airworlduk.com/ekmps/shops/ ... 300855.jpg
Tuollasia Kiinan ihmeitä.
Kilpurissa tuolla omalla mittarilla olisko viivettä 1-2 s, kaasun kun nosti vedolta, niin samantien melkein muuttui arvo.
http://shop.airworlduk.com/ekmps/shops/ ... 300855.jpg
Tuollasia Kiinan ihmeitä.
Ok, näyttää olevan samanlainen "hidas", kuin mulla on jo käytössä. Nopea olisi sellainen, missä on noin millin paksuiset langanpäät paljaana tipin kärjessä.
Kyllähän tuolla mulla nyt olevalla anturillakin näkyy jonkinlaisia muutoksia saman tien, esim. juuri kaasun päästäminen aiheuttaa heti lämpöjen kääntymisen laskuun. Mutta on siinä kuitenkin hitautta selvästi, nopeissa rykäisyissä (1-5 sek.) ei koskaan ehdi lämmöt nousemaan anturin mukaan niin korkealle kuin isommalla vaihteella pidempään vedätettäessä.
No, kuulemma tuollainen nopea anturi on sitten huomattavasti lyhyempi-ikäisempi. Tosin en tiedä yhtään mitä se käytännössä tarkoittaa.
Kyllähän tuolla mulla nyt olevalla anturillakin näkyy jonkinlaisia muutoksia saman tien, esim. juuri kaasun päästäminen aiheuttaa heti lämpöjen kääntymisen laskuun. Mutta on siinä kuitenkin hitautta selvästi, nopeissa rykäisyissä (1-5 sek.) ei koskaan ehdi lämmöt nousemaan anturin mukaan niin korkealle kuin isommalla vaihteella pidempään vedätettäessä.
No, kuulemma tuollainen nopea anturi on sitten huomattavasti lyhyempi-ikäisempi. Tosin en tiedä yhtään mitä se käytännössä tarkoittaa.
Arttu
GSX1100 -85
GSX1100 -85