Remmiahdettu BMW 325i E30 Cabriolet +EDIS 6 +techedge

Käyttäjien onnistuneita Megasquirt asennuksia

Moderator: Masi_K

Post Reply
slappala
Megasquirttaaja
Posts: 99
Joined: Wed Mar 16, 2005 14:03

Remmiahdettu BMW 325i E30 Cabriolet +EDIS 6 +techedge

Post by slappala »

kaikkea kivaa tulossa ja toimii orggis motronicin johtosarjassa ihan ok tällä hetkellä...
1200+km takana
Last edited by slappala on Thu May 25, 2006 16:37, edited 1 time in total.
fraatti
Megasquirttaaja
Posts: 38
Joined: Mon Mar 14, 2005 11:20

Post by fraatti »

käytitkö alkuperäistä vr-tyyppistä anturia ja normaalia 60-2 hampaista pyörää?
seidltuning
Megasquirttaaja
Posts: 27
Joined: Fri Feb 25, 2005 22:58
Location: Hamina

Post by seidltuning »

millä vakio motronicilla eli 2 vai 3 rivinen ecu??
bmw cabrio
slappala
Megasquirttaaja
Posts: 99
Joined: Wed Mar 16, 2005 14:03

Post by slappala »

korjataan..hallilla oli viime kesänä ja tuli ajeltua
10 000km ilman surempia ongelmia.
käytössä oli extra 24s9
ensi kesälle kiinni tulee edis6 suorasytkä sekä tech edgen laajakaista lambda )..+kaikkee muuta kivaa.
koodi päivittyy myös uudempaan jotta saisi tuon boschin 3 napasen tyhjäkäyntiventtiilin toimimaan kun en viime kesänä vaillinaisten koodien kanssa vittinyt tapella

alkuun oli pikku ongelmaa tuulettajan ohjauksessa(kärähtänyt kannu levyllä) ja tps ohajuksessa(koodibugi) sekä vajaan koodin takia tuossa tyhjäkäynnin säädössä.

loppukesä meni ihan ok.

onneks levyllä on jo valmiina tuohon boschin bmw venttiilin ohjaukseen fetit jne. joten eiköhän pitäs uudella koodilla onnistua tuo kylmäkäyntikin ihan ok. viime kesän käytössä oli saab 2.0 sulkeutuva luisti joka oli hiukka liian pienellä ilmareijällä 2.5l myllyyn vaan toimi ihan hyvin.

Takaisin alkuun
slappala
Megasquirttaaja
Posts: 99
Joined: Wed Mar 16, 2005 14:03

Post by slappala »

Dodii...nytten sitten ekat 300km takana remmiahdettuna ja EDIS sytkällä!
Autossa kiinni myös tech edgen laajakaista yms.

:twisted:

Hyvin vetää menemään :D
Antti L.
Megasquirttaaja
Posts: 39
Joined: Fri Nov 11, 2005 18:48

Post by Antti L. »

Minälainen remmiahdin sulla siinä on? Kerro lisää tuosta asennuksesta ja kokemuksista, kuvat eivät ikinä olisi pahitteeksi. :wink:

Sillä vaan kiinnostaisi kun itsellä odottaisi tuollainen Eatonin M62 paikalleen pääsyä, tosin tällä ei nyt ole asennuskiireitä.
slappala
Megasquirttaaja
Posts: 99
Joined: Wed Mar 16, 2005 14:03

Post by slappala »

Antti L. wrote:Minälainen remmiahdin sulla siinä on? Kerro lisää tuosta asennuksesta ja kokemuksista, kuvat eivät ikinä olisi pahitteeksi. :wink:

Sillä vaan kiinnostaisi kun itsellä odottaisi tuollainen Eatonin M62 paikalleen pääsyä, tosin tällä ei nyt ole asennuskiireitä.
Eatonin portattu m-90...
juttua btcf:llä
slappala
Megasquirttaaja
Posts: 99
Joined: Wed Mar 16, 2005 14:03

Post by slappala »

takana menestyksekkäästi 8500km ahettuna..
slappala
Megasquirttaaja
Posts: 99
Joined: Wed Mar 16, 2005 14:03

Post by slappala »

Dynotettu 336hp/482Nm ja lisää tulossa ensi kesälle.
Olli
Megasquirttaaja
Posts: 86
Joined: Sun May 28, 2006 21:12
Location: Tampere

Post by Olli »

slappala wrote:Dynotettu 336hp/482Nm ja lisää tulossa ensi kesälle.
Ei hassummin. Tuo 90 on aika järkyttävä jötkäle :)
slappala
Megasquirttaaja
Posts: 99
Joined: Wed Mar 16, 2005 14:03

Post by slappala »

http://palkki.oulu.fi/~samila/bemari/index.htm

kotisivuilla lisää infoa..

Tavotteet nousseet tälle kesää..Lisää myöehmmin.

Teoriassa oikein optimoidulla motilla, 2.8L stroukkauksella ja viimesen päälle kaikilla hiluilla ehkä olisi mahdollista rikkoa 400hp konetehon raja.
Katsotaan mitä keksitään ;)...
tane
Megasquirt aloittelija
Posts: 2
Joined: Sun Jul 13, 2008 12:26

Post by tane »

katsoin noilta sinun sivuilta että olet "vähän" koneistellut tuota ahdinta, ei sinulla sattuisi olemaan ohjeita tuohon operaatioon vai teitkö ihan päästä?

Kuinka hyvin on pelannut tuolla mekaanisella kiristimellä, onko lipsunut?

Hienosti olet kyllä ottanut painetta ja tehoa tuosta eatonin limpusta, mitä turbomiehet kilvan kehuvat imuilman lämmittimeksi :D
Post Reply