Remmiahdettu BMW 325i E30 Cabriolet +EDIS 6 +techedge
Moderator: Masi_K
Remmiahdettu BMW 325i E30 Cabriolet +EDIS 6 +techedge
kaikkea kivaa tulossa ja toimii orggis motronicin johtosarjassa ihan ok tällä hetkellä...
1200+km takana
1200+km takana
Last edited by slappala on Thu May 25, 2006 16:37, edited 1 time in total.
-
- Megasquirttaaja
- Posts: 27
- Joined: Fri Feb 25, 2005 22:58
- Location: Hamina
korjataan..hallilla oli viime kesänä ja tuli ajeltua
10 000km ilman surempia ongelmia.
käytössä oli extra 24s9
ensi kesälle kiinni tulee edis6 suorasytkä sekä tech edgen laajakaista lambda )..+kaikkee muuta kivaa.
koodi päivittyy myös uudempaan jotta saisi tuon boschin 3 napasen tyhjäkäyntiventtiilin toimimaan kun en viime kesänä vaillinaisten koodien kanssa vittinyt tapella
alkuun oli pikku ongelmaa tuulettajan ohjauksessa(kärähtänyt kannu levyllä) ja tps ohajuksessa(koodibugi) sekä vajaan koodin takia tuossa tyhjäkäynnin säädössä.
loppukesä meni ihan ok.
onneks levyllä on jo valmiina tuohon boschin bmw venttiilin ohjaukseen fetit jne. joten eiköhän pitäs uudella koodilla onnistua tuo kylmäkäyntikin ihan ok. viime kesän käytössä oli saab 2.0 sulkeutuva luisti joka oli hiukka liian pienellä ilmareijällä 2.5l myllyyn vaan toimi ihan hyvin.
Takaisin alkuun
10 000km ilman surempia ongelmia.
käytössä oli extra 24s9
ensi kesälle kiinni tulee edis6 suorasytkä sekä tech edgen laajakaista lambda )..+kaikkee muuta kivaa.
koodi päivittyy myös uudempaan jotta saisi tuon boschin 3 napasen tyhjäkäyntiventtiilin toimimaan kun en viime kesänä vaillinaisten koodien kanssa vittinyt tapella
alkuun oli pikku ongelmaa tuulettajan ohjauksessa(kärähtänyt kannu levyllä) ja tps ohajuksessa(koodibugi) sekä vajaan koodin takia tuossa tyhjäkäynnin säädössä.
loppukesä meni ihan ok.
onneks levyllä on jo valmiina tuohon boschin bmw venttiilin ohjaukseen fetit jne. joten eiköhän pitäs uudella koodilla onnistua tuo kylmäkäyntikin ihan ok. viime kesän käytössä oli saab 2.0 sulkeutuva luisti joka oli hiukka liian pienellä ilmareijällä 2.5l myllyyn vaan toimi ihan hyvin.
Takaisin alkuun
Eatonin portattu m-90...Antti L. wrote:Minälainen remmiahdin sulla siinä on? Kerro lisää tuosta asennuksesta ja kokemuksista, kuvat eivät ikinä olisi pahitteeksi.![]()
Sillä vaan kiinnostaisi kun itsellä odottaisi tuollainen Eatonin M62 paikalleen pääsyä, tosin tällä ei nyt ole asennuskiireitä.
juttua btcf:llä
http://palkki.oulu.fi/~samila/bemari/index.htm
kotisivuilla lisää infoa..
Tavotteet nousseet tälle kesää..Lisää myöehmmin.
Teoriassa oikein optimoidulla motilla, 2.8L stroukkauksella ja viimesen päälle kaikilla hiluilla ehkä olisi mahdollista rikkoa 400hp konetehon raja.
Katsotaan mitä keksitään
...
kotisivuilla lisää infoa..
Tavotteet nousseet tälle kesää..Lisää myöehmmin.
Teoriassa oikein optimoidulla motilla, 2.8L stroukkauksella ja viimesen päälle kaikilla hiluilla ehkä olisi mahdollista rikkoa 400hp konetehon raja.
Katsotaan mitä keksitään

katsoin noilta sinun sivuilta että olet "vähän" koneistellut tuota ahdinta, ei sinulla sattuisi olemaan ohjeita tuohon operaatioon vai teitkö ihan päästä?
Kuinka hyvin on pelannut tuolla mekaanisella kiristimellä, onko lipsunut?
Hienosti olet kyllä ottanut painetta ja tehoa tuosta eatonin limpusta, mitä turbomiehet kilvan kehuvat imuilman lämmittimeksi
Kuinka hyvin on pelannut tuolla mekaanisella kiristimellä, onko lipsunut?
Hienosti olet kyllä ottanut painetta ja tehoa tuosta eatonin limpusta, mitä turbomiehet kilvan kehuvat imuilman lämmittimeksi
