evolution wrote:Lainaus:
ku tilanne oiskin noin yksinkertainen että auttais jos lykkäis hissukseen sen kaasun alas mutta kun se on aina sama että toi dumppi kerkee meneen kiinni ja sitte se turbo rupee vetämään omia säveliään
Dumpinhan pitäisi aueta vasta sitten, kun pedaalin nostaa ylös ja tuolloin dumppi päästää ylipaineet pihalle, ettei ahdin kärsi, muulloinhan sen pitäisi olla kiinni. Tuohonhan ei ilmeisesti paljoa pysty megan säädöillä vaikuttamaan. (Overboost protection?)
Omassa vaparissakin on kyllä se ongelma, että jos vaihdan nopeasti ja isken kaasun pohjaan, menee hetken röpöttäen eikä vetoja ole, kiihdytysrikastukset 1.0 ja loput 3.0, jos rikastukset ottaa pois, niin pamahtaa imusarjassa, aika kinkkinen säädettävä tuo kiihdytysrikastus, kun noillakin arvoilla riittävän nopeasti polkaistessa suuttimet käy 25.5ms lukemassa, johon muulloin ei mene lainkaan.
Seokset kannattaa tosiaan logista lukea missä ne käy tuossa tilanteessa, se voisi selvittää mihin suuntaan kiihdytysrikastuksia pitää vääntää. Omassani tuo säätäminen on Lambdan takia vaiheessa, se kun hajosi...