Nyt vasta tuli laitettua toi shiftlight skulaamaan, vähän on sekasin vielä valot, mutta jos huomenna sais valmiiks.cockjerry wrote:![]()
Kun kelailee tota kytkistä, niin miten helvetissä toi voi skulata.. millä noita ylimpiä valoja ohjataan?
Moderator: Masi_K
Nyt skulaa! Laitoin 51krisu wrote:Niin muistin näemmä jotain tohon valoon liittyen mutta en ihan oikein. Sun johdotuksista se hohkaminen ei johdu. Pikkasen hakua kehiin ja löyty nämä:
http://www.msextra.com/viewtopic.php?p=40309
http://www.msextra.com/viewtopic.php?p=147577
eli ton 1k ylösvedon kun muuttaa isommaksi ~10k-50k niin pitäisi toimia.
Sen huomasin että kartan vaihto ei vaadi ylösvetoa mutta launch control vaatii.risu wrote:Ms2extrassa ne tulot ei sitten välttämättä olekkaan enää ohjelmallisesti kytketty noin joten joudut odottelemaan speksejä koodin kehittelijöiltä.
Omassa oli ohutta pneumatiikkaletkua paremman puutteessa tehostajan ja imusarjan välillä. Silloin ainakin jarrua polkiessa huomasi, että tuottoa ei olut tarpeeksi. Tavallisessa ajossa ei kyllä huomannut mitään eroa.ihkulainen wrote:mullon cbr900 läppärungot, ja niist lähtee joka kanavasta pienet reiät MAP anturille, ja reunimmaisista isommat lähdöt bensapaineen säätimelle.
sitten nopea kysymys. Voinko haarottaa MAPille/bp-säätimelle menevistä alipaineletkuista jarrutehostimelle, vai onko liian pienet?? Täytyykö kairata imusarjaan uudet lähdöt? Joka kanavasta, vai riittääkö yhdestä?
Tosiaan johtojen napaisuus vaikuttaa. Kannattaa myös kokeilla säätää niitä potikoita. Aloittaa niistä kasausohjeessa olevista asennoista.ihkulainen wrote: Mul on vr-anturi jakajassa, joka lukee 4-sakaraista tikkeriä.. Levyllä pitäis kaikki olla ok.
Miten mun kannattaa rupee ettii tota signaalii? vaikuttaako anturin johtojen napaisuus signaalin näkymiseen? kokeiltu vaihtaa falling/rising-edge.