Jos en oo ihan väärässä niin suuttimista pitäis tulla tavaraa aina kun tulee kierrossignaalia(?)
Mutta startatessa ei tule, saati kampikäynnistyksellä tai autoa työntämällä.
Toistaiseksi auton saa käyntiin annostelemalla vanhanaikaisesti kahvikupilla bensaa.
Mitä asetusta Megatunessa pitäis säätää että sais heti ekasta liipaisusta suuttimet aukeamaan?
Ja toinen kyssäri, saako myöskään ryyppyä annettua ennen starttausyritystä? Olen yrittänyt mulkata tuota Flood clear-asetusta ja kokeillu sitä kaasun käyttämistä 3 kertaa pohjassa ilman tulosta.
(Suuttimet on toistaiseksi sijoitettu kohtisuorasti imukanavaan nähden aiheuttaen huonon startin)
MS2,Extra-koodi (Fuel only) käytössä.
Suuttimet ei aukea käynnistyksessä.
Moderator: Masi_K
Re: Suuttimet ei aukea käynnistyksessä.
Mikä sulla on flood clearissa se TPS arvo? Jos arvo on pienenpi kuin TPS-anturin antama arvo startatessa niin se ei suihkuta bensaa yhtään ennen kuin kierrokset nousee käynnistyskierrosten yli (sama valikko "cranking RPM). Esim jos sulla on siinä arvo "0" ja sun TPS-anturi antaa kaasu ylhäällä arvoa "30", niin polttoainetta ei tuu yhtään... Olikohan tarpeeks epäselvästi pikku pöhössä sanottu?Palikka wrote:Olen yrittänyt mulkata tuota Flood clear-asetusta ja kokeillu sitä kaasun käyttämistä 3 kertaa pohjassa ilman tulosta.
(Suuttimet on toistaiseksi sijoitettu kohtisuorasti imukanavaan nähden aiheuttaen huonon startin)
MS2,Extra-koodi (Fuel only) käytössä.

-= Honda CRX 1.6 DOHC ITB TIC MSExtra =-
laita nyt aluksi vaikka tälläiset arvot sinne asetuksiin, niin voi jotain toivoa olla saada kone käyntiin... ei se kone käyntiin lähde, jos ei se saa edes pientä ryyppyä...

noilla asetuksilla kone saa 2 x ryypyn ja kaikki (kaikki 2, mihin olen megan asentanut
) koneet on tuolla kartalla hörähtäneet ekalla käyntiin...
+4 -> 71 C väli ainakin tuntuu toimivan hyvin, pakkasilla en ole vielä päässyt testaamaan, eli kylmempi pää kaipaa tod.näk. vielä lisää bensaa... mutta ompahan ainakin joku perusta mistä lähteä rakentamaan...
eikä se 3 x kaasun polkaisu mitään auta, jos tämä kartta ei ole kunnossa... 0x jotain on kuitenkin yhä se 0...

noilla asetuksilla kone saa 2 x ryypyn ja kaikki (kaikki 2, mihin olen megan asentanut

+4 -> 71 C väli ainakin tuntuu toimivan hyvin, pakkasilla en ole vielä päässyt testaamaan, eli kylmempi pää kaipaa tod.näk. vielä lisää bensaa... mutta ompahan ainakin joku perusta mistä lähteä rakentamaan...
eikä se 3 x kaasun polkaisu mitään auta, jos tämä kartta ei ole kunnossa... 0x jotain on kuitenkin yhä se 0...
Joo palataan tähän myöhemmin. Nokan hammasratas lähti heilumaan ja nyt ampuu imusarjasta liekit ku yrittää startata... Sain kuitenkin säädettyä sen verran että kone lupaa joka yrittämällä jopa kammesta vääntämällä mut tyssää tuohon kipinään imuvenan ollessa vielä auki.
Niin konehan oli armeijan käyneille tuttu UAZista ,2.445 litranen suora nelonen. Kaameeta ryyppyä se tarvitsi kaasarillakin.
Niin konehan oli armeijan käyneille tuttu UAZista ,2.445 litranen suora nelonen. Kaameeta ryyppyä se tarvitsi kaasarillakin.