miten saada auton oma lämpömittari toimintaan

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
jakonen
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 121
Joined: Tue Oct 02, 2007 14:32

miten saada auton oma lämpömittari toimintaan

Post by jakonen »

jos anturille laittaa 2 johtoa niin molemmat segä mega että auton mittari näyttää mitä sattuu. kokeilin laittaa diodin kautta mutta silti sotkee kun molemmat piuhat laittaa kiinni. pitääkö väsätä toinen anturi auton omalle lämpömittarille että saa toimimaan? ku ei tota läppäriä viiti joka kerta ottaa mukaan... ois tietysti mahollista rakentaa megaview josta näkis sit paljon muutakin mutta en näe sitä muuten kovinkaan tarpeellisena :? miten ootte hoitanut asian?
AJ
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 182
Joined: Mon Apr 03, 2006 14:21
Location: Seinäjoki

Post by AJ »

Itsellä on mittarille ainakin jo alunperin oma anturinsa. Megalle toinen (myös alkuperäisessä ruiskussa samalla tavalla).
jakonen
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 121
Joined: Tue Oct 02, 2007 14:32

Post by jakonen »

onko tämä yleinen käytäntö että autossa olisi kaksi lämpöanturia??
en ole kovinkaan paljoa tutustunut sarjatuotantoautojen ruiskuihin ja tuo omakin on alunperin kaasari :? helkkari... pitänee sitten rakennella paikka tolle anturille...
pipo_esa
Megasquirt aloittelija
Posts: 16
Joined: Tue May 17, 2005 23:13

Post by pipo_esa »

Volkkarin G60 koneessa on kaksi lämpöanturia, toinen ruiskulle ja toinen lämpömittarille ja vielä erilaisella vastuskäyrällä
Höylä
Megajumala
Posts: 1249
Joined: Thu Oct 27, 2005 22:12
Location: Seinäjoki
Contact:

Post by Höylä »

kyllä tuo 2 anturia on ihan normaali käytäntö jo tehtaan ruiskujen kanssa.
jakonen
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 121
Joined: Tue Oct 02, 2007 14:32

Post by jakonen »

kiitos vastauksista :D täytynee rakennella tosiaan paikka sit sille toiselle anturille.
Post Reply