M: Megasquirt v2.2 Extra/2.5 Bar MAP (30.3.2008 PÄIVITETTY)
Moderator: Masi_K
Ennemminkin voisi kysyä mikä tarve sulla on jatkuvasta saada tämä pois ihmisten silmistä? IMHO aihe on ihan hyvä pitää täällä kun kerran asian käsittely on vielä asianomaisten kanssa kesken, eiköhän ylläpito poistele sitten kun heistä siltä tuntuu.505 wrote:No eiköhän se oo jo ihan selvä että ei niitä ole tulossaTänki aiheen vois ihan hyvin poistaa koko foorumilta on tää semmonen läppä koko juttu
Olkaa nyt vähän varovaisempia kun teette kauppaa täällä, netissä ei voi luottaa keneenkään. Kiitos erään tunnetun finsquirtin kauppamiehen, mietin itsekin jatkossa kaksi kertaa ennenkuin tilaan "tunnetulta" nimimerkiltä mitään. Mikään kaupassa etukäteen sovittu juttu ei pitänyt lopulta paikkaansa, ei saatavuus, eikä edes hinta. Onneksi sentään kamat sain, tosin ostamani "samanlaiset" osat olivat keskenään erilaisia.
PS. Ei kellään ois myydä mulle yhtä bremin valmistamaa (330ohm) VAG 1.8T hattupuolaa? Vaihdossa voin myös antaa nimettömän tarvikkeen (1kohm ohjauksella).
Tiara Kit Car - MsnS-E
Tää juttu kun on poliisilla niin monen osalta tiedossa että turha kai tätä on enää täällä pitää? Ei sitä poksia tule vaikka kuinka huutelis tähän topicciin.risu wrote:Ennemminkin voisi kysyä mikä tarve sulla on jatkuvasta saada tämä pois ihmisten silmistä? IMHO aihe on ihan hyvä pitää täällä kun kerran asian käsittely on vielä asianomaisten kanssa kesken, eiköhän ylläpito poistele sitten kun heistä siltä tuntuu.
Moro!Rstbeast wrote:Mikä koodi noissa finkpt:n purkeissa on sisällä?
Entä pystyisikö joku kopioimaan minulle mukana tulleen cd:n kun omani olen onnistunut hukkaamaan?!
Multa löytyy tuo cd! Voi tietty olla, että on eri koodi meillä jos ostoajalla eroa. Ilmeisesti jantteri myi boksit aina uusimmalla koodilla. Just ite laitoin uusimman koodin purnukkaan sisään, kun suuttimien ohjauksen kanssa onkelmaa. Luultavimmin jotain on kärynnyt levyltä.
Mutta laita mulle vaikka yv:ä sähköpostiosoitteesi niin laitan sulle postiin tuon koodin ja muut tiedostot jso tarviit vielä!
PS. Antakaa tämän olla vain täällä varoittavana esimerkkinä siitä, että kaikkiin ei voi luottaa. Asia ei ainakaan omalta osalta ole edennyt minnekkään. Aikamoinen pettymys tämä koko shöy niin tähän myyjään kuin suomen lakiin/poliisiin. Jätäppä vaikka parkkisakko maksamatta niin kyllä ollaan muutamaa kymppiä kahteen mieheen perimässä takaisin oikein kotiovelta, mutta yksityishenkilön asiat ei kiinnosta v*tun vertaa...
No toivottavasti Gege piti hauskaa koko rahalla.....