eli mitenkä ton paukkusysteemin voi rakentaa megaan? mielellää valkosen miehen kielellä, ei oike toi lontoonmurre ole hallinnassa...

mottori on cosworth, ja paukku ja myös lähtörajoti ois tarpeen, ku koneessa on halkopinonkokoinen ahdin...
Moderator: Masi_K
=paukku.fordsoni wrote:niin toi on siis sen lähtörajottimen kytkentä,?
Me ollaan käytetty tälleen:fordsoni wrote:flat Shift...?
mitäpä tuo tekee, ja tartteeks tuo lisä kytkentöjä levyyn?
vois olla mielenkiintoinen koettaa,ku kyllä tuolta joitain hevosia pitäis saada ja ahdin on aika iso, garret4 runko, holsetin ahdinpuoli jne... et ois hyvä että saa paineet pidettyä vaihtamisen yhteydessä, turbo heräs 4000rpm kohdilla ku kone oli kaasareilla ja paineet oli 5500 tonnin kohdalla yli1,5 baaria...
oiskos sulla tohon paukkuun mitään peruasetuksia,? ettei räjähdä koko pannu ku sen laittaa päälle...
Bensakartasta voisi kokeilla rikastaa niitä pisteitä, missä paukun olisi tarkoitus toimia. Siinä on se ongelma, että kone pyörii rikkaalla niissä kohdissa myös ilman paukkua.fordsoni wrote: saako sitä rikastamaan seosta enemmän silloin ku paukku onn päällä?
http://www.msextra.com/viewtopic.php?f= ... 6&p=200183I have posted a version of HiRes antilag in the MS1/E development section. It is HR11c1. It uses the PWM idle valve, and fuel to keep the turbo spooled up. It is highly experimental and no-one has yet commented on it if it works or not. It is a port of Baldur's code he wrote for 025. It keeps overrun and makes it play nice with ALS. You need to enable it by grounding a pin. It is in the standard release because it does not disable any of the 029 functions and adds this feature.