Elikkäs ERNON tilaus on nyt onnellisesti kotona elikkäs poksi, johtosarjan raakile, imuilma ja veden lämpöanturit, laajakaistalambda ja triggeripyörä 36-1... Mitäs muuta mä tarvin että saadaan 1600 turbolada sykkiin, kaasuläpänasentotunnistin??? mistä löytyis hyvä?
triggerianturi??? mistä?
suuttimet ja niihin liittimet??? mistä ja koko?? riittävän isot mutta silti että käy myös tyhjää...
suorasytkäpuolat??? minkä auton saa helpolla megankanssa pelaan...
nokan asentotunnistin??? tarviiko??
mitä muuta????
tps kelpaa melkein mikä vaan potikkamallinen, esim motonetistä volvon tarvikemalli, maksaa jonkun pari kymppiä.
Sulle tuli vissiin ms2? Katso megamanuaalin taulukosta riittävän kokoiset suuttimet. Kakkosmegassa on parempi resoluutio suuttimille kuin ykkösessä joten tyhjäkäynti ei pitäisi olla ongelma.
Triggerianturista en osaa sanoa mitään.....
Suutinliittimiä saa vpv motorsportilta, ei tarvii alkaa tilaileen kun hakee Annalasta.
turbosbc wrote:tps kelpaa melkein mikä vaan potikkamallinen, esim motonetistä volvon tarvikemalli, maksaa jonkun pari kymppiä.
Sulle tuli vissiin ms2? Katso megamanuaalin taulukosta riittävän kokoiset suuttimet. Kakkosmegassa on parempi resoluutio suuttimille kuin ykkösessä joten tyhjäkäynti ei pitäisi olla ongelma.
Triggerianturista en osaa sanoa mitään.....
Suutinliittimiä saa vpv motorsportilta, ei tarvii alkaa tilaileen kun hakee Annalasta.
joo mega2 on... täytyypi mennä taas motonettiin ja sitten vielä mopoilla tonne annalaan .... kiitos taas mika!!!
turbosbc wrote:tps kelpaa melkein mikä vaan potikkamallinen, esim motonetistä volvon tarvikemalli, maksaa jonkun pari kymppiä.
Sulle tuli vissiin ms2? Katso megamanuaalin taulukosta riittävän kokoiset suuttimet. Kakkosmegassa on parempi resoluutio suuttimille kuin ykkösessä joten tyhjäkäynti ei pitäisi olla ongelma.
Triggerianturista en osaa sanoa mitään.....
Suutinliittimiä saa vpv motorsportilta, ei tarvii alkaa tilaileen kun hakee Annalasta.
joo mega2 on... täytyypi mennä taas motonettiin ja sitten vielä mopoilla tonne annalaan .... kiitos taas mika!!!
Joskus haettiin VPV:ltä lambdoja niin oli silloin jo muuttanut johonkin Iidesrantaan(tai sinneppäin) vaikka nettisivuilla osoite on Vanha Juvankatu, et kannattaa varmaan soitella ensin..
turbosbc wrote:tps kelpaa melkein mikä vaan potikkamallinen, esim motonetistä volvon tarvikemalli, maksaa jonkun pari kymppiä.
Sulle tuli vissiin ms2? Katso megamanuaalin taulukosta riittävän kokoiset suuttimet. Kakkosmegassa on parempi resoluutio suuttimille kuin ykkösessä joten tyhjäkäynti ei pitäisi olla ongelma.
Triggerianturista en osaa sanoa mitään.....
Suutinliittimiä saa vpv motorsportilta, ei tarvii alkaa tilaileen kun hakee Annalasta.
joo mega2 on... täytyypi mennä taas motonettiin ja sitten vielä mopoilla tonne annalaan .... kiitos taas mika!!!
Joskus haettiin VPV:ltä lambdoja niin oli silloin jo muuttanut johonkin Iidesrantaan(tai sinneppäin) vaikka nettisivuilla osoite on Vanha Juvankatu, et kannattaa varmaan soitella ensin..
juu.. tottakai soitan ensin.. hyvä vaan onpahna lähempänä
Suuttimia on ihan turha alimitoittaa, kun käytössä on kuitenkin ohjelmoitava ruiskujärjestelmä.
Tonnisillakin käy useimmat koneet ihan nättiä tyhjää ms1:lläkin, jos päästöistä ei tarvitse välittää. MS2:n parempi resoluutio vaan parantaa tilannetta. Jatkuva suutinten vaihtelu ruokahalun kasvaessa vasta kallista onkin.
Trikkerille anturiksi vaikka Honeywell hall-anturi, ei tarvitse nokka-asento anturia jos toteutat hukkakipinällä. http://www.tarvikemotti.com sieltä vasemmalta palkista sekalaista, käys kattoon tuolta löydät käytännössä kaikki mitä tarvitset . Yllättävän hyvin on päästöistä isoillakin suuttimilla läpi porukka mennyt. Eipä taida hirveästi olla eroja minkä auton saa helpoiten toimimaan. Vanhemmissa jenkeissä yleensä anturit passaavat ilman kalibrointeja, mutta jos helpolla haluaa päästä niin käyttää megan kanssa yhteensopivia antureita niin pitäs mennä "kaikki" merkit helposti. (kunhan vaan alun perin ruiskuja, suuttimille yms. paikat valmiina.)
nyt meni sormi suuhun ja toinen peppuun ei auta vaan niitä vaihtaa eikun hei... ottaako trigger anturi pyörästä tietonsa, piikin päästä vai piikin sivusta eli tuleeko anturi koneen suuntaisesti vai poikittain koneeseen nähden