Auto sammui ajosta ja bensa pumppu ei pyöri ja suuttimet ei aukee.
Viime kesänä auto toimi hienosti mutta nyt sammu, vaikuttaako noi matala ohmiset suuttimet siihen, etuvastuksia ei ole vaan virta rajotetaan suoraan megalta.
Mitäköhän mahto kärähtää Q2, Q7, U7,Q1 ????
mistään ei savua noussut, eikä mikään näytä palaneelta.
mega kärähti
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
Onkos suuttimet enää ehjät? 2.2 finkpt mega ainakin meni rikki cosworth sierran keltasilla suuttimilla, niitä ei saa säädettyä tarpeeks pienelle pwm:llä...
Eipä kait prossu tuosta voi suuttua (ainakaan kahden kärähdyksen kokemuksella prossu ei kuollut), tosin koodi voisi mennä sekasin.
Q1,Q2,Q7,U7 on mun lottorivi vian syystä...
Finkun lootassa ainakin Q1, D21, D22 ja D23 paloivat ihan reilusti, eli matalaohmisten suutinten takapotku oli ilmeisen kova.
Toimiikos tuo jänniteregulaattori oikein? Jos prosu onkin saanut liikaa voltteja.
Eipä kait prossu tuosta voi suuttua (ainakaan kahden kärähdyksen kokemuksella prossu ei kuollut), tosin koodi voisi mennä sekasin.
Q1,Q2,Q7,U7 on mun lottorivi vian syystä...
Finkun lootassa ainakin Q1, D21, D22 ja D23 paloivat ihan reilusti, eli matalaohmisten suutinten takapotku oli ilmeisen kova.
Toimiikos tuo jänniteregulaattori oikein? Jos prosu onkin saanut liikaa voltteja.
Mulla meni kerran finkpt:n purkista koodi niin solmuun että suuttimet jäivät kokonaan auki. Korjaantui ajamalla koodi uudestaan. oli siinä putsaamista kun neljä 700cc suutinta ruuttaa bensaa v8 koneen plenumiin parin minuutin ajan kun ihmettelee että mikä suhisee...
4*700ml/min * 2 min =5.6litraa bensaa.
Mä en voi käyttää bensapumpun ohjausta ollenkaan tossa purkissa kun sotkee koodin jatkuvasti.
4*700ml/min * 2 min =5.6litraa bensaa.
Mä en voi käyttää bensapumpun ohjausta ollenkaan tossa purkissa kun sotkee koodin jatkuvasti.