Eli tommosesta mosasta kys puola jolla ois tarkoitus alkaa pätkyttään toyotan 4a-f:ää. Eli eikös tän mukaan http://personal.inet.fi/koti/karppa12/x20xev_puola.JPG 3-nastaan tule 12v ja 1 ja 2 nastaan boxilta liipaisut? Liipaisut hoitaa mega sytkäkivillä varustettuna.
Korvaako GTG12N60A4-kivi VB921ZVFI-kiven? datalehtiä en osaa vertailla.
Ja sitten teen tarvittavat muutokset jotka on http://koti.mbnet.fi/tnokkone/Clipboard02.jpg boxille ja otan r25 ja r28 jaloista feteille liipaisun? Boxina siis partcon 2.2
Opel x20xev puola SAGEM 2 526 055 A
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala
Re: Opel x20xev puola SAGEM 2 526 055 A
Tuon ohjeistuksen mukaan kyllä.Karppa wrote:eikös tän mukaan http://personal.inet.fi/koti/karppa12/x20xev_puola.JPG 3-nastaan tule 12v ja 1 ja 2 nastaan boxilta liipaisut? Liipaisut hoitaa mega sytkäkivillä varustettuna.
Ei vaan ollu HGTG12N60A4? Jos oli, niin en menisi laittamaan. Löytyy parempiakin korvaajia, kuten ISL9V3040.Karppa wrote: Korvaako GTG12N60A4-kivi VB921ZVFI-kiven? datalehtiä en osaa vertailla.
jep.Karppa wrote: Ja sitten teen tarvittavat muutokset boxille ja otan r25 ja r28 jaloista feteille liipaisun? Boxina siis partcon 2.2
Tuon autodatan mukaan pinniin 3 akkujännite, 1 ja 2 megalta sytkäkivet. 4 pinnistä ei sitten kerrotakaan mitään, onkohan siinä edes mitään kiinni, koeta mitata. En nyt ensihätään siihen kytkisi yhtään mitään.
Tosion resistanssihan mitataan torneista joihin tulppien johdot tulee kiinni (niinkuin tuossa lukeekin toki).
Tosion resistanssihan mitataan torneista joihin tulppien johdot tulee kiinni (niinkuin tuossa lukeekin toki).