kaikkiaan jotain 1000- 2000€ välistä... kun mistäs sitä tietään kuinka monta täällä foorumilla olematonta on tässä mukana... mulla 350€, turboscb n.450€ ja muutama muu on tiedossa, tosta parde:stahan ei kukaan mitään selvää ota, onko sillä mitään tässä kiinni
mulle soitti poliisit tampereen laitokselta, ja kerto että ernoon ei ole saatu mitään yhteyttä ja että rikos ilmoituksia on tehty monta ympäri suomen... Kertoi myös että olet todennäköisesti joutunut rikoksen uhriksi NO ÄLÄ
on se kumma, niistäkin ilmoituksen tehneistä moni peruis sen kunhan sais kamat käteen, itse ainakin teen niin..
mutta uudet osat taidan pistää tilaukseen, tää on nähty jo...
turbosbc wrote:Ei pitäis olla enään paha rasti jos kamat on kerran jo ernolla. Vai onko ne myyty moneen kertaan?
se on tilannu sieltä jenkeistä kuitenkin vaan yhden "tee-paidan" ja laatikollisen tiiliskiviä eipä mun lada ainakaan ala käymään vaikka kuinka monta piuhaa vetäs tiiliskiven läpi ... Joo.. eiköhän tämä ole nähty... Tän jälkeen ei lähde ainakaan meikäläisen tililtä yhtään penniä ennen kun tavarat on kädessä sitten jää saatana ostamatta tai menen itse hakemaan kyllä juttu on näi
tänään erno kysyi YV:llä mun osoite tietoja ja ne sille vastasin... mutta sen jälkeen en ole mitään hänestä kuullut... kuulemma lähettää tavarat saas nähdä saako sika jänistä
Tervetuloa Erno diy-tilauksen ½ vuotis synttäreille pe 29.6 Tilaisuus pidetään tampereella sorinkatu 12. Tilaisuuden kustantaa yhteiskunta, muistathan tulla tilaisuuteen päihtyneenä, silloin saa myös ilmaisen majoituksen TERVETULOA
pappa- igor wrote:tänään erno kysyi YV:llä mun osoite tietoja ja ne sille vastasin... mutta sen jälkeen en ole mitään hänestä kuullut... kuulemma lähettää tavarat :roll: saas nähdä saako sika jänistä :lol:
Muistaakseni omat yhteystiedot eivät ole Ernolla, vaikeuttaa tietenkin toimitusta.
Niitäköhän hän on odotellut koko kevään?
Taitaa olla oma syy ettei tavaraa ole tullut :twisted:
Ajattelin tulla lukemaan onko jo ratkaisuja tullut, siitä onkin jo aikaa kun viimeksi aihetta luin.. Ei näytä mitään uutta olevan, joku taisikin jo mainita kauniit ja rohkeat... Ihan mielenkiinnosta pitää alkaa taas seuraamaan tätä, kohta tällä keskusteluaiheella on paljon aktiivisia seuraajia. Miten olisi pikku maksun perintä, saisitte omanne takaisin tällä menolla
turbosbc wrote:Mulle on tulossa ernolta lähetys, tänään pistetty matkahuoltoon. Mitähän mahtaa sisältää???
mulle kanss!!! seuranta koodin mukaan oli hetki sitten "matkalla" ... saas nähdä mitä siellä on?!! mutta luultavasti oikeaa roinaa kun pyysin ernoa antamaan suostumuksen että paketin saa tarkistaa ennen vastaanottoa