Yhteistilaus DIYAutoTune.comista?
Moderator: Masi_K
Tolla seurantakoodilla tulee sama kertomus kuin 2 viikoa sitten.
Puhuin parden kanssa puhelimessa muutama päivä sitten ja tuli semmosta selitystä että oksat pois.
Minulle kerrottiin että fedexin pitäisi tullata lähetys mutta siellä ei kuulemma tiedetä että otetaanko kamoista tulli autonosien, elektroniikan vai banaanien mukaan.
hoh hoijaa taas kerran.
Puhuin parden kanssa puhelimessa muutama päivä sitten ja tuli semmosta selitystä että oksat pois.
Minulle kerrottiin että fedexin pitäisi tullata lähetys mutta siellä ei kuulemma tiedetä että otetaanko kamoista tulli autonosien, elektroniikan vai banaanien mukaan.
hoh hoijaa taas kerran.
-
- Megajumala
Itellan lapuissa lukee
" Lähtys on tulliselvitettävä 20 päivän kuluessa, muuten se palautetaan lähettäjälle.", luultavasti sama kaikille oli Itella tai yksityinen tulliselvittäjä.
FedEx:lle kopio kauppalaskusta sekä Luottokortti nro, tullaavat kamat ja tuovat kotiin. Helppoa ja varmaa ja nopeaa.....
Ovat varmaan tietoisia mitä kamat on (ts. auton osia tai elektroniikkaa vai banskuja) tekevät hommaa työkseen.
Tullin sivulta:
Tulliselvitysaika
Tavarat on tulliselvitettävä 45 päivän kuluessa siitä päivästä, kun yleisilmoitus on tehty, jos tavarat on tuotu meriteitse, tai
20 päivän kuluessa yleisilmoituksen tekopäivästä, jos tavarat on tuotu muutoin kuin meriteitse.
Tulliviranomainen voi myös määrätä muunkin ajan tulliselvitykselle. Tavaroiden tulliselvityksen voi tehdä se, joka esittää tullille tavarat ja tavaran tulliselvitykseen liittyvät asiakirjat.
Jos tavaroita ei ole tulliselvitetty määräajassa, syntyy tullivelka. Tulliviranomaisten on tällöin viipymättä tehtävä kaikki tarvittavat toimenpiteet, tavaran myynti mukaan luettuna, tilanteen korjaamiseksi. Toimenpide voi olla myös tavaroiden hävittäminen. Sen, joka on antanut tavaroista yleisilmoituksen tai, jos yleisilmoitusta ei ole annettu, sen, joka on esittänyt tavarat tullille, on vastattava siitä, että tulliviranomainen voi tehdä tilanteen korjaamiseksi tarvittavat toimenpiteet, sekä vastattava näistä toimenpiteistä aiheutuvista kustannuksista.
http://www.tulli.fi/resources/tekstiver ... ageoid=562
Jollain on kiire.....
" Lähtys on tulliselvitettävä 20 päivän kuluessa, muuten se palautetaan lähettäjälle.", luultavasti sama kaikille oli Itella tai yksityinen tulliselvittäjä.
FedEx:lle kopio kauppalaskusta sekä Luottokortti nro, tullaavat kamat ja tuovat kotiin. Helppoa ja varmaa ja nopeaa.....
Ovat varmaan tietoisia mitä kamat on (ts. auton osia tai elektroniikkaa vai banskuja) tekevät hommaa työkseen.
Tullin sivulta:
Tulliselvitysaika
Tavarat on tulliselvitettävä 45 päivän kuluessa siitä päivästä, kun yleisilmoitus on tehty, jos tavarat on tuotu meriteitse, tai

Jos tavaroita ei ole tulliselvitetty määräajassa, syntyy tullivelka. Tulliviranomaisten on tällöin viipymättä tehtävä kaikki tarvittavat toimenpiteet, tavaran myynti mukaan luettuna, tilanteen korjaamiseksi. Toimenpide voi olla myös tavaroiden hävittäminen. Sen, joka on antanut tavaroista yleisilmoituksen tai, jos yleisilmoitusta ei ole annettu, sen, joka on esittänyt tavarat tullille, on vastattava siitä, että tulliviranomainen voi tehdä tilanteen korjaamiseksi tarvittavat toimenpiteet, sekä vastattava näistä toimenpiteistä aiheutuvista kustannuksista.
http://www.tulli.fi/resources/tekstiver ... ageoid=562
Jollain on kiire.....
-
- Kokenut Megasquirttaaja
en voi kyllä ymmärtää tätä hommaa, tai en enään tiedä haluaisinko edes... Vittu tää erno on niin saatanan tyhmä että tilaa kamat mutta jättää ne mätänemään tulliin?? Kyllä saatana täytyy olla kieroutunut huumorin taju tai sitten muutan vaan viin vitun idiootti että tekee tämmöstä... vai onko ernolla mahdolliseti "kipeänä" ollessaan ollut hieman liikaa aikaa??? Vitut!!! ainoa kipeä paikka ernolla on sen pää... Luulekko sää saatanan paskiainen että paria harrastajaa huijaamalla saat kerättyä semmosen imperiumin että sun ei ikinä tarvi omistaa mitään... ?? Kiva varmaan jos joskus sattuis löytään jonkun akan tai ernostakun on puhe niin taitaa enemmän olla noita B-portin poikia, mutta kumminkin jos haluis omistaa jotain omaa... Valtio taitaa olla silti halukkaampi lunastaan ne kun sinä omistamaan
METSÄ vastaa kun sinne huudetaan, ennemmin tai myöhemmin
TURBOSBC, kysytkö sieltä DIY:ltä mitä erno olis sieltä tilannu??

naksu viä..... suli!!!
Hienoa että näet asiassa jotain hyvääEdit. huomasin että 50000 lukukertaa on tullut täyteen tähän ketjuun. Hienoa että mainostus puree.

Saisi tuo eikka edes kaapia itsestään irti sen verran että kirjottaisi tänne ihan ite. Typerää hommaa tälläinen, miksi raapia kasaan kimppatilaus jos ei hallitse hommaa tai ylipäätään mitään...
Empä voinut olla enää vastaamatta ketjuun. Ilmeisen hankalaan tilanteeseen on Ernesti itsensä laittanut, mutta kysymys kuuluu onko hänestä olemassa jossakin kuvaa netissä tai muualla?
Itse siis lähes turkulainen niin saattaisin jopa kaverin tietää hyvällä mäihällä. Itseltäni myös kerran rahat viety netissä hoideltujen kauppojen yhteydessä ja siitä syystä tiedän tunteenne Ernestiä kohtaan.
Itse siis lähes turkulainen niin saattaisin jopa kaverin tietää hyvällä mäihällä. Itseltäni myös kerran rahat viety netissä hoideltujen kauppojen yhteydessä ja siitä syystä tiedän tunteenne Ernestiä kohtaan.
Mitä tässä kuuluu lukea?
Minä olen yksi niistä joka on asiasta tehnyt rikosilmoituksen. Ja vaikka tiedänkin että poliisin kiinnostus ja resurssit ovat tämäntyyppisiä asioita kohtaan melko pienet, uskon että jollain aikavälillä homma järjestyy. Paras vaihtoehto kuitenkin olisi että tilaajat saisivat tavaransa, jonka jälkeen asia olisi loppuun käsitelty. Tämä surullisen kuuluisa kimppatilaus on jo nyt saanut niin paljon julkisuutta nettimaailmassa että Erno/arctic networks varmasti huomaa sen kun ei mene kamat kaupaksi.
Mihinkään muilutukseen en ole valmis ryhtymään enkä suosittele kenellekkään.
Mihinkään muilutukseen en ole valmis ryhtymään enkä suosittele kenellekkään.
-
- Megasquirt aloittelija
Osat
Itse sain oman Tech Edge järjestelmäni eilen illalla. Ernolle oli saapunut laatikollinen vastaavia laitteita perjantaina.
Wex4 Tulossa.
Wex4 Tulossa.
ahaa
Asia selvä Turcosbc ja muut, yritän saada Ernon kiinni ja saada pyörät pyörimään.
Oliskohan aika ottaa härkää sarvista ja tajuta, että niillä teidän rahoilla on ostettu jo ajat sitten uudet 501-levikset ja lyhennetty käytetyn mondeon osamaksua...
Joku laittaa nyt yveenä mulle tietoa tästä tilauksen suuruudesta ja minä käyn hankkimassa pitäviä todisteita, että sitä tilausta ei ikinä edes lähtenyt!
Joku laittaa nyt yveenä mulle tietoa tästä tilauksen suuruudesta ja minä käyn hankkimassa pitäviä todisteita, että sitä tilausta ei ikinä edes lähtenyt!
Mitä tässä kuuluu lukea?