MS ralliautoon
Moderator: Masi_K
MS ralliautoon
Eli suunnitelmissa olis ralliautoon (starlet 5k) laittaa ruisku ja suorasytkä ja yhtenä vaihtoehtona olis MS. Mut mitäs eroa siin on näihin kalliimpiin(hestec, haltec. dta yms.) verrattuna ominaisuuksissa? En oo meinaan nähny viel kellään ralliautossa MS ruiskua ja siks vähän mietityttää vielä. Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
En osaa oikeata/käytännön eroa noihin kalliimpiin sanoa, mutta hyvin MS pelaa mulla rallikäytössä Ladassa. Vielä se syöttää pelkästään bensaa, kesän aikana alkaa myös kipinöimäänkin.
Ainakin Ladaan tuli reilusti lisää tehoa 45 läppärungoilla 45 kaasareihin verrattuna. Lisäksi käytettävyys parani huomattavasti.
Ainakin Ladaan tuli reilusti lisää tehoa 45 läppärungoilla 45 kaasareihin verrattuna. Lisäksi käytettävyys parani huomattavasti.
Leikitään kotia ja laitetaan kaasarit kiinni 

On täällä Itäsuomessa noita useammassakin rallipirssissä. Tuo Astra (map) , F ryhmän 16V 1.8 golf (alpha-N) ajossa ja nyt 5K starletti työnalla.
Kouvolan seudulla on ainakin yhdessä sprintti kadetissa.
Samat toiminnot megalla saa kuin hestec:llä, reilusti halvemmalla vaan. Säätöohjelma Megatune jopa mukavampi käyttää kuin noiden kaupallisten vastaavat.
Kouvolan seudulla on ainakin yhdessä sprintti kadetissa.
Samat toiminnot megalla saa kuin hestec:llä, reilusti halvemmalla vaan. Säätöohjelma Megatune jopa mukavampi käyttää kuin noiden kaupallisten vastaavat.
Sinäkös noita olet niihin ruuvaillut? Olen vaan kuullut huhuja siellä vaikuttavasta megasquirttaajasta...Jarmo wrote:On täällä Itäsuomessa noita useammassakin rallipirssissä. Tuo Astra (map) , F ryhmän 16V 1.8 golf (alpha-N) ajossa ja nyt 5K starletti työnalla.
Kouvolan seudulla on ainakin yhdessä sprintti kadetissa.

Se luotettavuus on yhtä hyvä kuin se työn laatu jolla johtosarjat ja liitokset tehdään, itse ms kyllä toimii vaikka maailman tappiin, uskon ma.Matti wrote:Monia epäilyttää luotettavuus. Yhdelle rallitutulle tulossa luultavasti MS, sen näkee kun auto etenee turvakaarista ja iskareista eteenpäin.
Voi meitä ympäripuhujia..
205 GTi 1.6 Microsquirt v3 (36-1,wheel decoder,hukkakipinä)
2002 oli eka squirtti omassa käyttöautossa kiinni omalla piirilevyllä ja parisenkymmentä asennusta senjälkeen tullut tehtyä.
Enemmän on saanut painiskella Hestec:in ja Haltech:in kanssa F ryhmäläisissä kuin megasquirtin, mitä luotettavuuteen tulee. Tosin yleensä johtosarja / anturivikoja mitä tulee iän myötä.
Tänään pitäisi saada ekat savut turbo kuplasta (squirtilla tottakai)
Enemmän on saanut painiskella Hestec:in ja Haltech:in kanssa F ryhmäläisissä kuin megasquirtin, mitä luotettavuuteen tulee. Tosin yleensä johtosarja / anturivikoja mitä tulee iän myötä.
Tänään pitäisi saada ekat savut turbo kuplasta (squirtilla tottakai)
