hei . olisiko sinulle jäänyt jotain turbo osia nurkkiin vielä , itselläni on uno 70 s projekti meneillään ja turboa oon vailla ja ruisku kamoja myös kaipailen sekä kunnon pakosarjaa turbolle. jos sulle on jäänyt jotain kyseisiä kamoja ylimääräiseksi niin viitsitkö kirjoittaaa vastauksen tänne kiitos . voisin lunastaa mahdollisesti pois ylimäräiset osat sulta nurkista pois, kunhan hinta on kohtuullinen.
EiKaasutinta wrote:moro. hyväkuntoinen pakosarja taitaa viä löytyä. ja ohan se ihin vakio hyrrä tua pöydällä kans, jos se kiinnostaa.
hei . kyllä kovasti kiinnostaa , vaan hintaa vailla , pyydetään jos vain mahdollista kohtuudella kiitos. minua kiinnostaa pakosarja , turbo ja ruisku setit kyseiseen malliin joka on fiat uno 70 s -84-85 sekä läppärungot jos sattuu olemaan. toivottavasti keksit sopivat hinnat osiin niin tuun täält turust hakeen pois vaiks jo viikonloppuna.
jahas. no jos pakosarjasta pyydän vaikka 50€ ja uskaltaisko turbosta 100€? ja voi olla että löytyy vakio suutintukki suuttimilla ja ne taitaa olla viä kiinni imusarjassa. meen tänään tallille, niin käyn matkalla tarkistaan porukoilla, että mitä kaikkee siä varastossa oikeen on
EiKaasutinta wrote:jahas. no jos pakosarjasta pyydän vaikka 50€ ja uskaltaisko turbosta 100€? ja voi olla että löytyy vakio suutintukki suuttimilla ja ne taitaa olla viä kiinni imusarjassa. meen tänään tallille, niin käyn matkalla tarkistaan porukoilla, että mitä kaikkee siä varastossa oikeen on
selvä ei hinnalla oo ainakaan pilattu tavaraa sen puolest päästää kaupoille kyllä . välimatka voi olla ongelma , mutta jos tohdit laittaan osat postiin tai matkahuoltoon niin homma onnistuu saletisti. laitan tähän yhteys tiedot sulle eli marko laihinen haapavuorentie 85 b 21310 vahto puh. 044-5780925 . ostan sulta ainakin sen pakosarjan ja turbon pois .alkuperäiset ahtoputketkin kiinnostavat kovasti , mutta rimpauttele mulle niin katotaan mitä kaikkea sopivaa sulta löytyy mun projektiin .