Pitäs tietää mikä levy on kyseessä että voi tietää johdotukset. Myyjän mukaan pitäs olla Partcon sarjasta kasattu v2.2. Mutta mitä oon katellu kuvia noista v2.2 levyistä niin ei näytä samalta.
Tässä kuva päältä ja alta.
Levyn tunnistus
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
-
- Megajumala
Soon myyty vaan partcon sarjana.JaniM wrote:No äkkiseltään katottuna ihan perus ruutta ja sytkä.
Onks tuo myyty toimivana?
Ainakin suutin fettien vastukset maihin puuttuu, mitkä kannattaa lisätä.
Muuten noi perushilut näyttäis olevan tallella ja olis toimiva.
No heitä mulle, niin voin muutaman kympin maksaa

Kai minäkin sille jotain käyttöä keksin ku tuossahan on sitten vissiinkin kaikki oleellinen. Ei mun tarvi ohjailla muuta ku ruiskua.
Jos siinä mapissa on jalka järjestys katottu oikein niin ei kai sillä mitään väliä oo? Pitää koittaa ettiä jostakin tietoa lisää tuosta että saa nuo johdotukset selville. Kaikkivaltiiaan linkistä ei ainakaan selvinny mulle.Jasen2624 wrote:Pensapumpun ja Output 3 fetit näkyy olee vaan paikoillaan.. Ja tietysti suuttimien ja syttölähöt. Kyllä tuo toemii nuillaki. Mappi on vaan laitettu väärälle puolelle.
http://www.finsquirt.net/turtanaDixsoni wrote:Soon myyty vaan partcon sarjana.JaniM wrote:No äkkiseltään katottuna ihan perus ruutta ja sytkä.
Onks tuo myyty toimivana?
Ainakin suutin fettien vastukset maihin puuttuu, mitkä kannattaa lisätä.
Muuten noi perushilut näyttäis olevan tallella ja olis toimiva.
No heitä mulle, niin voin muutaman kympin maksaaMyyjä ei tienny toiminnasta.
Kai minäkin sille jotain käyttöä keksin ku tuossahan on sitten vissiinkin kaikki oleellinen. Ei mun tarvi ohjailla muuta ku ruiskua.
Jos siinä mapissa on jalka järjestys katottu oikein niin ei kai sillä mitään väliä oo? Pitää koittaa ettiä jostakin tietoa lisää tuosta että saa nuo johdotukset selville. Kaikkivaltiiaan linkistä ei ainakaan selvinny mulle.Jasen2624 wrote:Pensapumpun ja Output 3 fetit näkyy olee vaan paikoillaan.. Ja tietysti suuttimien ja syttölähöt. Kyllä tuo toemii nuillaki. Mappi on vaan laitettu väärälle puolelle.
Patonki päivässä pitää riisitaudin loitolla.
C4 Cactus - 20 / 508sw - 11 /106 gti -98 / Citroen B11 -51 / Cagiva V-raptor 1000 -03
C4 Cactus - 20 / 508sw - 11 /106 gti -98 / Citroen B11 -51 / Cagiva V-raptor 1000 -03