mielipiteitä kyseisetä kolvista mahtaskohan olla käypänen piirilevyjuotoksiin?
ehdotuksia paremmasta mielellään myös mut suht edullinen pitäis kuitenkin olla...

Moderator: Masi_K
mulla asema on säädetty yleensä 320--350 asteeseen, joissakin ohjeissa käsketään juottamaan alemmilla lämmöillä , mutta itse mielummin juotan tuolla lämmöllä nopeasti kuin pitkään lämmittämällä alemmalla lämmöllä,,itse juotos tapahtumaan kuluu aikaa sekuntti--pari,jakonen wrote:niin no tuo ois 50W teholtaan mitä sitten vaikuttanee kun lämpötilassa pääsee kuitenkin 480 asteeseen? mikä ois hyvä kolvin lämpötila noissa piirilevyjuotoissa? ja miten pitkä aika saa maksimissaan menna komponentin kuumentamisessa ennen kun kärähtää??? kertokee fiksummat etten polta heti alkuun kaikkia komponentteja
Lyijyllinen, multicore. Megan kasaukseen 0,5mm on hyvä.jakonen wrote:taidan tuon 20 euron juottola-aseman ostaa... no sitten toinen juttu onkin tuo tinalanka: miten suuria eroja niillä on? lyijytön vai lyijyllinen, juoksutteella vai ilman??? paksuus varmaan 0,5mm???![]()
![]()
Noi on aikast "haista kukkanen jonka lehmä eilen söi" tavaraa.jakonen wrote:http://www.vekoy.com/product_info.php?c ... ts_id=5680
onko kokemuksia tuommosista härveleistä?? butaanilla varmaan pelittää vai kuinka??
yeoy:llä ainaki on wellerin edustus kysele sieltäRaaseri wrote:Hieman ketjun aiheeseen viitaten. Onko kellään hajua mistä saisi EDULLISEEN Weller WECP-20 asemaan uuden juotin osan (50W)? Onnistuin hajoittamaan tapaturmaisesti vanhan...
Jos jollain vaikka olisi jäänyt ylimääräseksi...
Juu, hintaa näky olevan noin 80€... Mut toisaalta ei paha kun Welleri on kuiteski aina Welleri.kaikkivaltias wrote:yeoy:llä ainaki on wellerin edustus kysele sieltäRaaseri wrote:Hieman ketjun aiheeseen viitaten. Onko kellään hajua mistä saisi EDULLISEEN Weller WECP-20 asemaan uuden juotin osan (50W)? Onnistuin hajoittamaan tapaturmaisesti vanhan...
Jos jollain vaikka olisi jäänyt ylimääräseksi...