M: Megasquirt v2.2 Extra/2.5 Bar MAP (30.3.2008 PÄIVITETTY)

Myyntipalsta Megasquirtiin liittyville tavaroille

Moderator: Masi_K

pertta
Megasquirt aloittelija

Ei tuomita hyvää miestä ilman varmaa näyttöä!

Post by pertta »

[quote="pertta"]Ymmärrän/tiedän kyllä odottamisen tuskan ja sen kun myyjään ei saa yhteyttä... mutta jotenkin luotan tähän kaveriin, minulla on vuosien kokemus hänen asiakkaanaan ja toivon ainoastaan häneltä kehitystä asiakassuhteidensa ylläpitoon elämän vaikeissakin hetkissä.
Kaikki eivät ole asiakaspalvelijoita syntyessään, oppia ikä kaikki...
Ja elämän kulku meillä kaikilla vaihtelee. Päivänä jolloin otat tilauksen, et voi seuraavasta tietää. Syksy ja talvi on ollut hänelle vaikeaa aikaa yksityiselämässä, senhän voi lukea myös täällä rivien välistä. Toivon voimia hänen selvitä vaikeuksista ja jatkavan tällä tiellä opiksi ottaneena; tiedotuksen tärkeyden tilanteista asiakkailleen. Tietävä jaksaa odottaa, epätietoinen pelkää pahinta! 8)[/quote]
teknikko
adh
Megasquirttaaja

Re: Ei tuomita hyvää miestä ilman varmaa näyttöä!

Post by adh »

pertta wrote:
pertta wrote:Ymmärrän/tiedän kyllä odottamisen tuskan ja sen kun myyjään ei saa yhteyttä... mutta jotenkin luotan tähän kaveriin, minulla on vuosien kokemus hänen asiakkaanaan ja toivon ainoastaan häneltä kehitystä asiakassuhteidensa ylläpitoon elämän vaikeissakin hetkissä.
Ja elämän kulku meillä kaikilla vaihtelee. Päivänä jolloin otat tilauksen, et voi seuraavasta tietää. Syksy ja talvi on ollut hänelle vaikeaa aikaa yksityiselämässä, senhän voi lukea myös täällä rivien välistä. Toivon voimia hänen selvitä vaikeuksista ja jatkavan tällä tiellä opiksi ottaneena; tiedotuksen tärkeyden tilanteista asiakkailleen. Tietävä jaksaa odottaa, epätietoinen pelkää pahinta! 8)
ei oikein jaksa odottaa enään,kun syyskuussa maksoin boxin. Ja jos tulee käänteitä elämäntilanteessa,niin olisko vaikeata jos palauttaisi rahat yms..

Toi sun puolustelu kirjoitus on pikkusen myöhässä ja paremminkin hyvä vitsi.
ford ohc tic+edis4
Bullitt
Megasquirt aloittelija

Re: Ei tuomita hyvää miestä ilman varmaa näyttöä!

Post by Bullitt »

pertta wrote:Ymmärrän/tiedän kyllä odottamisen tuskan ja sen kun myyjään ei saa yhteyttä... mutta jotenkin luotan tähän kaveriin, minulla on vuosien kokemus hänen asiakkaanaan ja toivon ainoastaan häneltä kehitystä asiakassuhteidensa ylläpitoon elämän vaikeissakin hetkissä.
Ja elämän kulku meillä kaikilla vaihtelee. Päivänä jolloin otat tilauksen, et voi seuraavasta tietää. Syksy ja talvi on ollut hänelle vaikeaa aikaa yksityiselämässä, senhän voi lukea myös täällä rivien välistä. Toivon voimia hänen selvitä vaikeuksista ja jatkavan tällä tiellä opiksi ottaneena; tiedotuksen tärkeyden tilanteista asiakkailleen. Tietävä jaksaa odottaa, epätietoinen pelkää pahinta! 8)
Miten niin ilman näyttöä? Asianosaisilla on varmaan näyttöä ihan tarpeeksi, tuskin tästä asiasta täällä ilman näyttöä kohistais.

Kaikki eivät ole asiakaspalvelijoita syntyessään, ja jokaisesta ei sellaisia tule ikinä. Aikaa mokien korjailuun on ollut vaikka kuinka paljon, vai kuinka kauan vielä pitäis odottaa?

Paraneeko ne henkilökohtaiset ongelmat, kun hankkii uusia? Jos tämä sekoilu ei ole hänen henkilökohtainen ongelmansa, niin kenen sitten? Ei kai kukaan täällä keskustelevista ole syyllinen hänen ongelmiinsa, niin miksi muiden pitäisi kärsiä ja olla vielä enemmän kärsivällisiä?

Ehkä auttais, jos kaverilla olis itellä munaa selvitellä asioitaan.
pertta
Megasquirt aloittelija

voi, voi...

Post by pertta »

Kaikilla on vapaus kirjoitella tai sanella kantansa...
Minulla on tietysti ikää ja elämän kokemusta, joten maailma ei ole enään niin mustavalkoinen, kuin silloin nousukkaana nuorena. Aikanaan sitä tuli itsekin oltua aika ehdoton, nyt tietää jo enemmän :)
Tsemppiä kaikille osapuolille ja toivotaan että asiat selviää!
teknikko
emc
Megasquirt aloittelija

Post by emc »

:shock:
Miku_s
Kokenut Megasquirttaaja

Post by Miku_s »

ehdoton tai ei nii ei tunnu kivalta tulla huijatuksi.. varsinkin ku se vielä maksaa.
tuli sitte ostettua volvo 850 2,5T awd
Olli
Megasquirttaaja

Re: voi, voi...

Post by Olli »

pertta wrote:Kaikilla on vapaus kirjoitella tai sanella kantansa...
Minulla on tietysti ikää ja elämän kokemusta, joten maailma ei ole enään niin mustavalkoinen, kuin silloin nousukkaana nuorena. Aikanaan sitä tuli itsekin oltua aika ehdoton, nyt tietää jo enemmän :)
Tsemppiä kaikille osapuolille ja toivotaan että asiat selviää!
Selvästi on elämänkoulu tuonut järkeä päähän. Voi jeesus sentään :)
Höylä
Megajumala

Post by Höylä »

mä olen nyt seuraillu tätä topikkia sivusta melkein vuoden ajan...

ongelmathan alkoi melkein heti niiden boksien toimituksissa, mutta silti porukka tilaili niitä, kuin mitään merkkejä vaikeuksista ei olisi ollut :roll:

sitä en tiedä mitä kyseiselle myyjälle on sattunut, mutta tuskin se nyt ihan sillä "huijataan rahat pois tyhmitä" asenteella on ollut liikkeellä...

omalle kohdalle on myös sattunut asioita, jotka ovat olleet sen suuruusluokan asioita, että ei olis voinut vähempää kiinnostaa muutamat megasquirtin toimittattomat boksit, vaikka niistä olis rahat jo tilille tulleet...

harmittava tapaus silti, niin myyjän, kuin ostajienkin kannalta :(

niin ja joskus ostajat ovat niin rasittavalla asenteella matkassa, että vaikka niille vastais, että nyt ei ehdi/en tee enää, niin ne silti hiillostavat yv:llä, sähköpostilla, puhelimella jne. (kyllä, olen tehnyt tuota "häirintää" itsekkin :) ) ja myyjä saattaa päättää, että selvä, otetaan helpot rahat pois juoksemasta, varsinkin jos on rahahuolia :roll:
Miku_s
Kokenut Megasquirttaaja

Post by Miku_s »

Höylä wrote:mä olen nyt seuraillu tätä topikkia sivusta melkein vuoden ajan...

ongelmathan alkoi melkein heti niiden boksien toimituksissa, mutta silti porukka tilaili niitä, kuin mitään merkkejä vaikeuksista ei olisi ollut :roll:

sitä en tiedä mitä kyseiselle myyjälle on sattunut, mutta tuskin se nyt ihan sillä "huijataan rahat pois tyhmitä" asenteella on ollut liikkeellä...

omalle kohdalle on myös sattunut asioita, jotka ovat olleet sen suuruusluokan asioita, että ei olis voinut vähempää kiinnostaa muutamat megasquirtin toimittattomat boksit, vaikka niistä olis rahat jo tilille tulleet...

harmittava tapaus silti, niin myyjän, kuin ostajienkin kannalta :(

niin ja joskus ostajat ovat niin rasittavalla asenteella matkassa, että vaikka niille vastais, että nyt ei ehdi/en tee enää, niin ne silti hiillostavat yv:llä, sähköpostilla, puhelimella jne. (kyllä, olen tehnyt tuota "häirintää" itsekkin :) ) ja myyjä saattaa päättää, että selvä, otetaan helpot rahat pois juoksemasta, varsinkin jos on rahahuolia :roll:

tämä on kyllä totta itsellä kanssa ollu semmosia asioita elämässä et ois varmasti iteltäkin jääny boxit toimittamatta..
505
Kokenut Megasquirttaaja

Post by 505 »

eiks tän koko aiheen vois jo poistaa täältä foorumilta kun ei ne asiat täällä mihinkään selviä
adamopel
Megasquirt aloittelija

Post by adamopel »

tilasin viime kesänä boxin+johtosarjan,kaupat tein puhelimella,homma oli reilun tuntuista ja maksoin etukäteen paketin piti tulla viikossa,ei tullu.
Kaveri ei vastannut puhelinsoittoihini jos soitin omastani,kerran erehtyi vastaamaan työpuhelimesta soitettuani ja kaverin puhellimella soitettuani.
Etsin tyypin työpaikan soitin sinne ja sain kiinni,sevitettyäni hänelle että tiedän missä hän asuu,missä on töissä ja kenenkä kanssa asuu olisi viisainta laittaa boxi ja johdot tulemaan,sillä minulla on länsisuomessa ystäviä jotka tulevat hakemaan tavarat ja siinä voi lähteä jotain muutakin.Selitykset olivat luokkaa,puhelimen näyttö rikki,kissa kiimassa......tavarat tuli parissa päivässä,laadussa ei valittamista.
Mielestäni Tyypillä ei ole puhtaat jauhot jos ei vastaa viesteihin,mutta ottaisi uusia tilauksia vastaan,vaikkei pysty toimittaa tavaraa.
jpj
Megasquirt aloittelija

hemmetin poxi

Post by jpj »

niin.... monellahan on erillaisia elämäntilanteita.mutta itse olen yrittänyt ainakin hoitaa ne kuntoon. ja jos poliisit on peräs niin sen enempi....on viikatemies tai ....asiat kuntoon ennen lähtöä.tai ainakin voi ilmoittaa jotain jos on asiat sillä mallilla. tässä on jauhettu tätä paskaa jo niin kauan että asian omainen vois ottaa jotain kantaa tähän keskusteluun, jos häntä kiinnostaa yhtään.tämähän on jo sellainen homma että jos kohta ei homma etene (ei ainakaan virkavallalta) on pakko lähteä käymään paikan päällä, ja luultavasti lähtijöitä on useampi autolasti....kitisköön kuka mitä kitiseee....perk.........! :evil: :twisted:
pertta
Megasquirt aloittelija

Post by pertta »

Virkavaltaa alkaa varmaan kiinnostamaan myös nämä uhkailut täällä, jotka aion toimittaa ensi tilassa poliisilaitokselle. Saavat selvittää myös ostajien taustat. Varmuuden varalle.
teknikko
Miku_s
Kokenut Megasquirttaaja

Post by Miku_s »

pertta wrote:Virkavaltaa alkaa varmaan kiinnostamaan myös nämä uhkailut täällä, jotka aion toimittaa ensi tilassa poliisilaitokselle. Saavat selvittää myös ostajien taustat. Varmuuden varalle.

saatko jotain osinkoa toimittamattomien boxien rahoista... se on kyllä totta et ei tämä uhkailemalla parane.. pitäs vaan jonkun ruveta puhumaan finkpt:lle järkeä..
j-m kujala
Kokenut Megasquirttaaja

Post by j-m kujala »

pertta wrote:Virkavaltaa alkaa varmaan kiinnostamaan myös nämä uhkailut täällä, jotka aion toimittaa ensi tilassa poliisilaitokselle. Saavat selvittää myös ostajien taustat. Varmuuden varalle.
mahtaa herra olla itse poksien myyjä TJSP :lol:

ainakin kuulostaa sille pahasti

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
jpj
Megasquirt aloittelija

Re: hemmetin poxi

Post by jpj »

jpj wrote:niin.... monellahan on erillaisia elämäntilanteita.mutta itse olen yrittänyt ainakin hoitaa ne kuntoon. ja jos poliisit on peräs niin sen enempi....on viikatemies tai ....asiat kuntoon ennen lähtöä.tai ainakin voi ilmoittaa jotain jos on asiat sillä mallilla. tässä on jauhettu tätä paskaa jo niin kauan että asian omainen vois ottaa jotain kantaa tähän keskusteluun, jos häntä kiinnostaa yhtään.tämähän on jo sellainen homma että jos kohta ei homma etene (ei ainakaan virkavallalta) on pakko lähteä käymään paikan päällä, ja luultavasti lähtijöitä on useampi autolasti....kitisköön kuka mitä kitiseee....perk.........! :evil: :twisted:
niin virkavalta kyllä tietää osoitteeni ja ynnä muun.tämän sisuston. tarkoitukseni ei kyllä ollut ruveta kiristämään vaan saada jotain tietoa tähän asiaan ,yhteyttä asianomaiseen. jos hänellä on asiat to della huonosti niin voi ilmoittaa kyllä , muutenkin kuin sanomalla että poksi tulee ensiviikolla, ai niin mikä viikko....
Bv2sella
Megasquirttaaja

Post by Bv2sella »

Kukas täällä on uhkaillut ja ketä? Minkälaista materiaalia meinasit poliisille toimittaa? Se on hyvä juttu että joku sentään ylläpitää lakia täällä, muutenhan meno olisi kuin villissä lännessä...
pertta
Megasquirt aloittelija

Post by pertta »

En tarvitse boxi-rahojanne provikkana tai muussakaan muodossa, olen jo elämäntyöni tehnyt ja rahani tienanut itse ja rehellisesti. Olen vanhempi henkilö ja ollut kyseisen myyjän asiakas vuosia. Uskon, että hän tulee ottamaan yhteyden teihin ja tälle palstalle. Ja sen verran olen haastatellut henkilöä asian johdosta, että hän on jo osalle toimittanut odotetut boxit ja muille on kovaa vauhtia valmistumassa. Tämän viesti ketjun ja foorumin tiedot olen toimittanut eteenpäin, vastaisuuden varalle. Teen tämän asian eteen hyväntekeväisyyttä, jotta te kaikki osapuolet voitte jatkaa elämäänne hyvillä mielin, tässä iässä näkee jo omaa napaansa pidemmälle :)
teknikko
jpj
Megasquirt aloittelija

Post by jpj »

pertta wrote:En tarvitse boxi-rahojanne provikkana tai muussakaan muodossa, olen jo elämäntyöni tehnyt ja rahani tienanut itse ja rehellisesti. Olen vanhempi henkilö ja ollut kyseisen myyjän asiakas vuosia. Uskon, että hän tulee ottamaan yhteyden teihin ja tälle palstalle. Ja sen verran olen haastatellut henkilöä asian johdosta, että hän on jo osalle toimittanut odotetut boxit ja muille on kovaa vauhtia valmistumassa. Tämän viesti ketjun ja foorumin tiedot olen toimittanut eteenpäin, vastaisuuden varalle. Teen tämän asian eteen hyväntekeväisyyttä, jotta te kaikki osapuolet voitte jatkaa elämäänne hyvillä mielin, tässä iässä näkee jo omaa napaansa pidemmälle :)
moi pertta itse olen kannssa nähnyt maailmaa ja tiedän kuinka paska... se voi olla . hieno homma jos asia etenee , niin eihän tässä mitään sitten ole kuhan asia etenee.....suuntaan tai toiseen....viritys voi olla joskus hankalaa.....saa laittaa yyvvtä jos on jotain enempi sydämmellä. kiitos ....jokaisella on varmaan oma mielipide tästä asiasta....
finkpt
Megasquirttaaja

Post by finkpt »

Pahoittelut asianosaisille, tarkoitus ei ole ollut huijata ketään..
Pyydän kaikkia asianosaisia ottaamaan yhteyttä finkpt2008@suomi24.fi, näin saamme nopeimmin asiat hoidettua.

-finkpt-
Miku_s
Kokenut Megasquirttaaja

Post by Miku_s »

no nii näin ratkesi tämäkin. kunhan nyt vaan kaikki tilanneet ja maksaneet saa boksinsa nii kaikilla on hyvä mieli.. tai ainakin parempi.
e0000333
Megasquirttaaja

Post by e0000333 »

Onko porukka saanut yhteydenottoja? Jonottajia voi olla, mutta boksia/vastausta viestiin odottelen yhä.... Positiivinen käänne sinänsä.
leo82
Megasquirttaaja

Post by leo82 »

Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa niin herra Finkpt ei vastaa kenellekään. Tosin itse sain kaverin kanssa boksin kun kaveri soitteli finkpt:n työpaikalle. :roll:

Varmaan työkiireitä, jalka poikki tai jotain muuta tapahtunut taas.

PS. Finkpt myi näitä ihan liian halvalla, itselläni ainakin olisi motivaatio täys 0 jos tekisin ilman katetta :P
emc
Megasquirt aloittelija

finkpt2008@suomi24.fi

Post by emc »

:shock: Turha kysellä enää työpaikasta, Ei oo siellä enää töis, Kokeilin :shock:
adh
Megasquirttaaja

Post by adh »

onko kukaan saanut lähiaikoina boxia??
ford ohc tic+edis4
e0000333
Megasquirttaaja

Post by e0000333 »

Moro!

Eipä ole boksia/rahapalautusta kuulunut vaikka tuohon uuteen osoitteeseen otin yhteyttä.
adh
Megasquirttaaja

Post by adh »

itse sain kaverin kiinni poliisin antamasta numerosta ja lupasi toimittaa boxin kun niitä hyllyssä valmiina.. mut eipä ole vielä tullut sellaista. ja puhelusta on kolme viikkoa..
ford ohc tic+edis4
leo82
Megasquirttaaja

Post by leo82 »

Jahas, miten onkaan tutun kuuloista... kyllä lähetän kaverin kyydillä, Se rekka hajos matkalla, postin rekka ajoi ulos ja boksi räjähti... ainahan sitä luvata voi...
jpj
Megasquirt aloittelija

hemmetin poxi

Post by jpj »

moi tietääkö kukaan onko tämä asia edennyt millään tavalla...
e0000333
Megasquirttaaja

Post by e0000333 »

Eipä ole kulunut mitään... Voisi taas soitella poliisikapteeni sisulle ja kysyä, että onko heidän pouleltaan tapahtunut mitään. Kaksi viestiä jätin tuohon uuteen osoitteeseen, ja ei ole kuulunut vastausta, boksia eikä rahapalautustakaan....
Post Reply