lähti käyntiin ei mitään muuta ongelmaa kuin trikkeri pyörä oli 45´pieles aluksi ja vähän sytki ja pätki. Sit oli viel sellainen hassi ku ostin nimeltä mainitsemattomasta paikasta imusarjan tiiviste materiaalia ja piti kestää kaikkia kemikaaleja ja bensiiniä mut eipä kestänytkään ja valutti bensat läpi ja syttyi tuleen kun paukautti sytty takasi! (oli muuten naapurin poika äkkiä sammuttimen kaa.... ) ei onneksi tarvinnut sammuttaa sammuttimel ku sattu oleen vettä! nyt viel johot nippuun ja prokkolalle penkiin ja sääteleen!
auto on muuten Toyoya corona mark2 ht 2d 1970 2100cc turbo intercooler ahdin LDS-tubon tekemä garret t-40 hybridi, imu ja pakosarjat,kytkin,cooleri ja alakerta harju´s´motors sport,kansi (kansiset j.saastamoinen) nokat (r-koneistus j.saastamoisen suunnitelemat tai fantasoimat...) sellainen tarina pitää lisäilla kun tulee uutta....
rojekti etenee nyt vaan noi karta rupee oleen aika kinnkisii ku pitäs löytää oikeet kiemurat et rupeaa pelaan kunnolla! näyttää vaan et ei onnistu ajelemalla et pitää viedä penkiin!
Mä sain pelaa aika hienosti jo heti alkuun päästä repäistyilllä kartoilla, ennakoita metästetään nyt lisää pikkuhiljaa. Mullakin tuo säätö homma et pari pikku spurttia ja takas talliin ja piuha koneeseen ja ed mielikuvien peruusteella uusia numeroita tauluun.
Keskimoottori putkis Toyota 4a-gte moottorilla
(MS+Edis-4)
nyt on käyty penkis ja lisää remmontii tiedos edis rikki ei ohjaa sytty ennäkkoa,pakosarjan laippa kieroon,hukkaportin mäntä leipo kiinni. Mut 330hv ja 330 Nm vääntöjä 0 ennakolla et silleen....
mulla on vakio pahvi ja liekki renkaat teräksestä kannen puoli on terävä jolloin se painuu kanteen noin 2-30mppi! ja ei ole vuotoja ilmennyt vaikka 4 kertaa koneen olenkin levittänyt ja kasannut samalla pahvilla!