Volvo pätkii, clt nousee kaasun mukana

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
moikki
Megasquirttaaja

Volvo pätkii, clt nousee kaasun mukana

Post by moikki »

Elikkäs minulla mega ohjaa volvon vinokoneen bensansyöttöö sekä sytkää ja nyt olis semmonen probleema et alkaa pätkimään meno kovemmilla kierroksilla(4800-->) tai oikeastaan hyytyy kokonaan. Laitan tähän linkin login pätkään jossa on rätkettä. Kaverin kanssa ollaan tuumailtu et vika olis hall anturissa. Hall sijaitsee jakassa ja on volvon omasa, schema2 mukaan kytketty. Singnaali johto on suojattu. Ajateltiin kysyä teiltä viisammilta et missee mättää.

www.kolumbus.fi/vesa.lilja/kiihdytys.xls

Edit: Moottorin lämpötila ei pidä paikkaansa, oli tuolla hetkellä päässyt oikoseen anturi
Last edited by moikki on Fri Apr 04, 2008 15:42, edited 1 time in total.
Benkku
Megajumala

Post by Benkku »

Onko jakajassa alkuperäinen hiilimuovinen suojalevy tallella ? -> Jos puuttuu niin asennapa se jakajaan.
moikki
Megasquirttaaja

Post by moikki »

Benkku wrote:Onko jakajassa alkuperäinen hiilimuovinen suojalevy tallella ? -> Jos puuttuu niin asennapa se jakajaan.
Jees, vika jo löytyikin. Olin sählännyt jakajan kanssa hieman.
moikki
Megasquirttaaja

Post by moikki »

Juu u eli nyt semmonen vika että clt arvo nousee kaasun mukana, (luultavasti ei kierrosten) ja rupeaa pätkimään sitten. Kellään muulla ollut vastaavaa probleemaa? Tuntuis myös et tps sekoilee kanssa hieman.
Volvo 760 turbo ja kuski on urpo.
moikki
Megasquirttaaja

Post by moikki »

Jees enää ei pätki mut clt nousee kaasun/kierrosten mukana. Levy on käyty läpi ja putsattu, anturille uudet johdot, uusi anturi, maadoituksia parannettu ymv. Toisilla tulpanjohdoillakin kokeilin. En enää keksi itse ainakaan syytä :lol: Viisaammilla mitään?
Volvo 760 turbo ja kuski on urpo.
Post Reply