Yhteistilaus DIYAutoTune.comista?
Moderator: Masi_K
Kun viimeksi tilasin itse diyautotunelta, niin tilausvahvistus tuli välittömästi, kun tilauksen oli jättänyt ja maksanut paypalilla. Kuitti maksusta tuli 3sec tämän jälkeen. Order update tuli 5min 19sec tilausvahvistuksen jälkeen sisältäen tiedon siitä, että tilausta oltiin pakkaamassa. Vahvistus tilauksen lähettämisestä seurantanumeroineen tuli 13min 43sec kuluttua tilausvahvistuksesta. Tavarat tulivat Suomen tullipostiin noin viikon päästä.
-
- Kokenut Megasquirttaaja
Re: Tilannetietoja
Veikkaan että erno yittää taas pelata jotainturbosbc wrote:Olikohan tämäkin tyhjää lätinää vai alkaakohan oikeasti jotain tapahtua? ainakaan mitään seurantakoodeja ei ole näkynyt.epkuva wrote:Noniin,
Asia on nyt sillä mallilla, että minulla ei rehellisesti ole hajuakaan onko ensimmäiset tilaukset tulossa, menossa vai jossain aivan muualla. Joten jos ne joskus saapuu, niin ne ovat sitten minun murheeni silloin. Joka tapauksessa nyt tavaroiden pitäisi olla valmistajalla kerättynä ja lähteä toivottavasti tänään tai huomenna fedexillä Suomeen, eli ensi viikolla täällä. Toimitan fedexin seurantakoodin asianomaisille heti kun saan sen ja jollei ensi viikon loppuun mennessä ole kamoja kuulunut, niin ruvetaan sitten palauttelemaan rahoja jottei sen suurempaa sotaa tulisi. Tämä on tilanne tällä hetkellä ja olen todella pahoillani tapahtuneesta. Oma mokani etten älynnyt vaatia vahvistusta tai seurantakoodia jo heti alkuunsa ja varsinkin, että rupesin diyn suunnalta asiaa tiedustelemaan itse aivan liian myöhään. Tässä on nyt omat kiireet sitten vielä sotkenut asioita entisestään. Joten toivotaan nyt, että päästään edes jollain tavoin tyydyttävään lopputulokseen asian kanssa.
Terv.
Erno Kuvaja

naksu viä..... suli!!!
Tänään tuli tullista ilmoitus,maanantaina ehkä kotona.wex4 wrote:Nyt tilattu Diyauto tunelta-> voin ilmoittaa miten hitaasti tulee.wex4 wrote:Minä ainakin tilasin Tech edge.n.
En enää tiedä olenko missään tilauksessa mukana,eli en tiedä muuta kuin
:idea: aussitkin käyttää jenkkien maapostia :?:
Jos joku yhtä luotettava taho on tilaamassa Diyauto tunelta tai Tech Edge.ltä ottais yv.tä, tarttis noi romut edelleen.
P.s.tämä välittäjä ei halunnut jostain syystä etukäteis maksua.
ParDe wrote:Autoon läppäriä kaipailet?
Tällä hetkellä tarjouksesia on IBM:n T40/T41 kannettavista, joita saa hintaan 360€/410€. Sekä 12V autotietokonepaketti kampanjahintaan tammikuussa 582.50€.
http://www.arcticnetworks.fi/
Ota yhteyttä ernoon!
jostain syystä en ottanut yhteyttä..
tuli sitte ostettua volvo 850 2,5T awd
-
Vai että ParDekin on mukana tässä huijauksessaMiku_s wrote:ParDe wrote:Autoon läppäriä kaipailet?
Tällä hetkellä tarjouksesia on IBM:n T40/T41 kannettavista, joita saa hintaan 360€/410€. Sekä 12V autotietokonepaketti kampanjahintaan tammikuussa 582.50€.
Ota yhteyttä ernoon!

naksu viä..... suli!!!
Kaikille
Autoon läppäriä kaipailet?
Ota yhteyttä ernoon!
_-------------------------------------------------------------------------------------
Autoin kaveria tuotteiden markkinoinnissa täysin talkoo työnä, ilman mitään korvausta.
Ota yhteyttä ernoon!
_-------------------------------------------------------------------------------------
Autoin kaveria tuotteiden markkinoinnissa täysin talkoo työnä, ilman mitään korvausta.
Ei kyllä voi kun ihmetellä tän Ernon tarkoitusperiä. Kirjoittaa tänne muutaman viikon välein jotain tyhjänpäiväistä lässytystä ja sitten taas häviää. "Tulee tulee....."
Väittää muka ettei tiedä "ensimmäisen" tilauksen kulusta mitään vaikka ketjussa aikaisemmin lukee mitä sille kävi kun minä sen selvitin.
ERNO HEI! Kyllä ne lähettää meidän kamat kun maksat ne!
Harrastajilta varastaminen ei mielestäni ole kovin hyvää mainosta?
Voi vittu.
Väittää muka ettei tiedä "ensimmäisen" tilauksen kulusta mitään vaikka ketjussa aikaisemmin lukee mitä sille kävi kun minä sen selvitin.
ERNO HEI! Kyllä ne lähettää meidän kamat kun maksat ne!
Harrastajilta varastaminen ei mielestäni ole kovin hyvää mainosta?
Voi vittu.
-
Miku's koska ParDe oli tän viestin sulle lähettänyt? Koska minä en ainakaan puolustelis ja auttais ketään kaveria "talkoo" mielessä tämmöisen tapauksen jälkeen?Miku_s wrote:ParDe wrote:Autoon läppäriä kaipailet?
Ota yhteyttä ernoon!
naksu viä..... suli!!!
Tässä olisi puitavaa vaikka Karpolle, harmi kun pappa taitaa olla eläkkeellä!! Itse hain eilen Stimun tullista (tilattu diyltä viikko takaperin), kasassa on ja ruutta rojekti edistyy.. Ei tarvinnut maksaa sentin latia tulliin, koska lähetys maksoi vaivaiset 52e rahteineen. No Sainpahan tuotteeni ainakin!!, ja nopeasti.
-
Kuka nyt hyvästä kaveristaan ilmoitusta tekisi.pappa- igor wrote:ParDekin varmaan sillon vielä luuli että Erno olis edes jonkinmoinen kauppamies... Jokos Parde on tehnyt rikosilmoituksenMiku_s wrote:tammikuun 29 päivä..
Itsekin erehdyin lähettämään yhden autonosan postin ennakolla kun luotin kaveriin. Ei sitten koskaan noutanut pakettia postista, eikä vastaa puhelimeen. Voi vittu näitä kusettajia.
ton takia ite nykysin otan puolet kauppa hinnasta etukäteen ennen ku lähetän mitään ku on jonkun kerran porukka jättäny noutamatta.. nii ku ne maksaa puolet nii kyllä ne sillon sen noutaaOlli wrote:Kuka nyt hyvästä kaveristaan ilmoitusta tekisi.pappa- igor wrote:ParDekin varmaan sillon vielä luuli että Erno olis edes jonkinmoinen kauppamies... Jokos Parde on tehnyt rikosilmoituksenMiku_s wrote:tammikuun 29 päivä..
Itsekin erehdyin lähettämään yhden autonosan postin ennakolla kun luotin kaveriin. Ei sitten koskaan noutanut pakettia postista, eikä vastaa puhelimeen. Voi vittu näitä kusettajia.
tuli sitte ostettua volvo 850 2,5T awd
Re: question about group order
Lähettäjä: DIYAutoTune.com Sales (Matt) (websales@diyautotune.com)
Lähetetty: 31. maaliskuuta 2008 22:18:05
Vast.ott.: mika nieminen (mika_nieminen1@hotmail.com)
mika nieminen wrote:
> Hello.
>
> Sorry to bother you again with this matter. Erno Kuvaja told us that our hardware has been shipped last week by fedex and should arrive to Finland this week. Can you confirm this claim. We don't trust him anymore. This time the order should be in his name.
>
> Thanks,
>
Mika,
I sent him a quote on March 18th and he said he would be sending payment
but so far he has not sent payment and we did not ship it by FedEx or by
any other means. I'm sorry but this doesn't look good.
Thanks,
Matt Cramer
DIYAutotune.com Technical Support
> Mika Nieminen
Kuvaja on tilannut tavarat hänelle on lähetetty tarjous/lasku 18 maaliskuuta ja hän on ilmoittanut hoitavansa maksun mutta tähän päivään menessä RAHOJA EI OLE SIIRRETTY NIIN MITÄÄN EI OLE LÄHETETTY.
Erno kertoi minulle TÄNÄÄN PUHELIMESSA ETTÄ SAAPUU TÄLLÄVIIKOLLA SUOMEEN!
Eli se siitä sitten. Kai se on nyt viimeistään pakko uskoa ettei Ernolla ole aikomustakaan toimittaa meille mitään.
Kiitos vitusti. Tämä ei jää tähän.
Lähettäjä: DIYAutoTune.com Sales (Matt) (websales@diyautotune.com)
Lähetetty: 31. maaliskuuta 2008 22:18:05
Vast.ott.: mika nieminen (mika_nieminen1@hotmail.com)
mika nieminen wrote:
> Hello.
>
> Sorry to bother you again with this matter. Erno Kuvaja told us that our hardware has been shipped last week by fedex and should arrive to Finland this week. Can you confirm this claim. We don't trust him anymore. This time the order should be in his name.
>
> Thanks,
>
Mika,
I sent him a quote on March 18th and he said he would be sending payment
but so far he has not sent payment and we did not ship it by FedEx or by
any other means. I'm sorry but this doesn't look good.
Thanks,
Matt Cramer
DIYAutotune.com Technical Support
> Mika Nieminen
Kuvaja on tilannut tavarat hänelle on lähetetty tarjous/lasku 18 maaliskuuta ja hän on ilmoittanut hoitavansa maksun mutta tähän päivään menessä RAHOJA EI OLE SIIRRETTY NIIN MITÄÄN EI OLE LÄHETETTY.
Erno kertoi minulle TÄNÄÄN PUHELIMESSA ETTÄ SAAPUU TÄLLÄVIIKOLLA SUOMEEN!
Eli se siitä sitten. Kai se on nyt viimeistään pakko uskoa ettei Ernolla ole aikomustakaan toimittaa meille mitään.
Kiitos vitusti. Tämä ei jää tähän.
Tämä ketju on nyt linkitetty seuraaviin foorumeihin:
Overdrive (jenkkiautot)
DNSF (datsun/nissan)
F-body club finland (camaro)
Ladakerho (yllättävästi lada)
Turbofriiks (turbomiehet)
Tätä ketjua on luettu kohta 25000 kertaa...
Lisää tulee kunhan ehtii...
Oon yrittänyt soittaa ernolle joka päivä useasti, jostain kumman syystä ei vastaa puhelimeen.
Jos jollain taholla on mulle suoraan asiaa:
Mika_nieminen1@hotmail.com
Overdrive (jenkkiautot)
DNSF (datsun/nissan)
F-body club finland (camaro)
Ladakerho (yllättävästi lada)
Turbofriiks (turbomiehet)
Tätä ketjua on luettu kohta 25000 kertaa...
Lisää tulee kunhan ehtii...
Oon yrittänyt soittaa ernolle joka päivä useasti, jostain kumman syystä ei vastaa puhelimeen.
Jos jollain taholla on mulle suoraan asiaa:
Mika_nieminen1@hotmail.com
Hei Kaikki
MOMO Racing Team RY ja MOMO Resque Teamilla EI ole mitään tekemistä Erno Kuvajan TILAUKSEN eikä Arctic Networksin kanssa.
Erkki Keskinen
Momo Racing Team RY
Momo Resque Team
Erkki Keskinen
Momo Racing Team RY
Momo Resque Team