Yhteistilaus DIYAutoTune.comista?
Moderator: Masi_K
Tässä olisi hieman valoa tunnelin päähän:
Copypastea taas:
mika nieminen wrote:
> Hi.
>
> I greatly appreciate your help in this matter. We still haven't got any confirmation about our order from Erno Kuvaja. We finally got in touch with him and he keeps telling us that he ordered our hardware. But he refuses to show us any tracking codes, invoices or anything that proves thet he has ordered our stuff. Few guys got bored to all explanations and went to police to start offical investication in this matter.
>
> So about the order you mentioned earlier, is it possible to tell us what the orderers name and what he ordered? Did you sent the stuff in USPS? If it is against your policy to give out this kind of information, I understand. I am just curious and pissed if I lost my money (And the other guys too)
>
> Your company has very good reputation, I just need to find another way to order my hardware again (and the money of course)
>
> Thanks.
> Mika Nieminen
Hi Mika,
I just wanted to let you know I have heard from Erno Kuvaja today. He
evidently had an associate place the order a couple months ago. Now that
I have the name I will be able to trace what happened to the order.
Thanks,
Matt Cramer
DIYAutotune.com Technical Support
Copypastea taas:
mika nieminen wrote:
> Hi.
>
> I greatly appreciate your help in this matter. We still haven't got any confirmation about our order from Erno Kuvaja. We finally got in touch with him and he keeps telling us that he ordered our hardware. But he refuses to show us any tracking codes, invoices or anything that proves thet he has ordered our stuff. Few guys got bored to all explanations and went to police to start offical investication in this matter.
>
> So about the order you mentioned earlier, is it possible to tell us what the orderers name and what he ordered? Did you sent the stuff in USPS? If it is against your policy to give out this kind of information, I understand. I am just curious and pissed if I lost my money (And the other guys too)
>
> Your company has very good reputation, I just need to find another way to order my hardware again (and the money of course)
>
> Thanks.
> Mika Nieminen
Hi Mika,
I just wanted to let you know I have heard from Erno Kuvaja today. He
evidently had an associate place the order a couple months ago. Now that
I have the name I will be able to trace what happened to the order.
Thanks,
Matt Cramer
Tech Edge
Ketkä ovat mukana Tech Edge WBO2 tilauksessa ja onko sen tilanteesta mitään uutta?
ööh
Ei kun ausseista pitäisi olla tavaraa tulossa jollain muulla rahtihommalla.
Ne kamat on tilattu kanssa joku kuukausi - kaksi sitten ja ei mitn ole kuulunut...
Ne kamat on tilattu kanssa joku kuukausi - kaksi sitten ja ei mitn ole kuulunut...
Re: Tech Edge
Meiltäkö kysyt??? Kysyisit siltä ystävältäsi...ParDe wrote:Ketkä ovat mukana Tech Edge WBO2 tilauksessa ja onko sen tilanteesta mitään uutta?
huoh
Jos et ole vieläkään huomannut niin en viimeaikoina ole ollut yhtään tietävämpi kuin sinäkään. En ole saanut kuvajaan yhteyttä millään tavoin.
Itsellä noin 450e Tech Edge hommassa ja ainoa asia mikä mulla on on suullinen, myönteinen vastaus siihen että tilattu on.
Wex4 :n lisäksi muita?
Itsellä noin 450e Tech Edge hommassa ja ainoa asia mikä mulla on on suullinen, myönteinen vastaus siihen että tilattu on.
Wex4 :n lisäksi muita?
Re: ööh
Joskus kun kyselin tilauksista, vastaus oli mutinaa -.jotain jenkkien maapostista.ParDe wrote:Ei kun ausseista pitäisi olla tavaraa tulossa jollain muulla rahtihommalla.
P.s. Eikö Naantali ole hieno kesäkaupunki, jos tulis lasten kanssa muumimaailmaan?
-
- Kokenut Megasquirttaaja
Re: ööh
joilla on pitkät parrat ja nahkaliivitwex4 wrote: P.s. Eikö Naantali ole hieno kesäkaupunki, jos tulis lasten kanssa muumimaailmaan?

naksu viä..... suli!!!
Re: heh
Suoraan sanottuna olen kovin yllättynyt jos koskaan saatte rahojanne takaisin tai osianne. Kyllä niin huonosti on homma hoidettu, että melkein olisi parempi jo täysi kusetus kuin huonosti hoidettu laillinen kimppatilaus.
-
-
Re: muita
mulle piti tulla sieltä laajakaista lambda mutta siitä en ole mitään maksanut, kun Herra kuvajan piti tilata se firmansa kauttaParDe wrote:Muita Tech Edge tilaajia kuin minä ja Wex4??

naksu viä..... suli!!!
Nyt tilattu Diyauto tunelta-> voin ilmoittaa miten hitaasti tulee.wex4 wrote:Minä ainakin tilasin Tech edge.n.
En enää tiedä olenko missään tilauksessa mukana,eli en tiedä muuta kuin
:idea: aussitkin käyttää jenkkien maapostia :?:
Jos joku yhtä luotettava taho on tilaamassa Diyauto tunelta tai Tech Edge.ltä ottais yv.tä, tarttis noi romut edelleen.
P.s.tämä välittäjä ei halunnut jostain syystä etukäteis maksua.
Eikös se osoita jo aika rehtiä toimintaa, jos on varaa tilata tavara omasta takaa ja veloittaa osat vasta kun ne ovat toimitettavissa tavaran tilaajille.
Itse tilasin diyautotunelta tuossa 21-päivä, kun näytti aika synkältä nämä yhteistilaukset, no sen paketin pitäs olla suomessa viimeistään 27-päivä. Lähetyksenseurannasta kävi jo ilmi että lähetys on lähtenyt miamista 22-päivä kohti suomea lentorahditse.. Hyvin toimii ainakin minun osalta toimitus sieltä suunnalta, toki se rahti maksoi taas jotain 34,30$ mut tulee muutamassa päivässä ja paljonkos 34,30$ oli euroissa.. 22,20€ aika ilmaista, kun miettii mistä asti paketti tulee..
Tämmöinen teksti oli taas tilausvahvistuksessa, koskien toimitusta:
United States Postal Service (1 x 0.8lbs) (Express Mail International (EMS) (5 Days)): $33.00
Shipping Insurance: $1.30
Uskon vahvasti että tällä viikolla paketti on jo kotipöydällä asti jos nyt ei jää suomen tullin ruuhkaan, viimeksi kun tilasin niin paketti tuli erittäin nopeasti.
Lisäys 25.03.08, tänään paketti saapunut suomeen. Toimii.
Itse tilasin diyautotunelta tuossa 21-päivä, kun näytti aika synkältä nämä yhteistilaukset, no sen paketin pitäs olla suomessa viimeistään 27-päivä. Lähetyksenseurannasta kävi jo ilmi että lähetys on lähtenyt miamista 22-päivä kohti suomea lentorahditse.. Hyvin toimii ainakin minun osalta toimitus sieltä suunnalta, toki se rahti maksoi taas jotain 34,30$ mut tulee muutamassa päivässä ja paljonkos 34,30$ oli euroissa.. 22,20€ aika ilmaista, kun miettii mistä asti paketti tulee..

Tämmöinen teksti oli taas tilausvahvistuksessa, koskien toimitusta:
United States Postal Service (1 x 0.8lbs) (Express Mail International (EMS) (5 Days)): $33.00
Shipping Insurance: $1.30
Uskon vahvasti että tällä viikolla paketti on jo kotipöydällä asti jos nyt ei jää suomen tullin ruuhkaan, viimeksi kun tilasin niin paketti tuli erittäin nopeasti.
Lisäys 25.03.08, tänään paketti saapunut suomeen. Toimii.
Last edited by ajleino on Tue Mar 25, 2008 19:22, edited 1 time in total.
Itse tilasin ladotun MS2 SMD PCB3.57 laudan laatikossa + muuta johtoa ja vermettä DIY Autotunesta. Homma toimi kuin junan vessa, maksut TIETENKIN paypalilla. Toimitus oli niin nopea kuin Yhdysvalloista voi kuvitella. Paketin siirto oman kaupunkini tulliin oli prosessin hitain vaihe. DIY ei suostunut mihinkään kepulikonsteihin esim. GIFT, tai SAMPLE.
Harva verkkokauppa pystyy samaan Suomessa. Ainiin, suuttimet tilasin Racetronixista. Siellä toimitus oli yhtä nopeaa, paketti ei joutunut tulliin ilmeisesti pienen hintansa vuoksi. Hinnat ovat osittain dollarin kurssinkin vuoksi jotain aivan muuta mitä kotosuomessamme
Voin suositella erittäin lämpimästi molempia liikkeitä.
Kimppatilaukset on aina täynnä odottelua ja epävarmuutta. Suomalaisten tuningpuljujen tilaukset kiinasta ovat myös jotain käsittämättömän hidasta. Nopeiten käy aina kun tilaa itse ja hoitaa omat asiansa. Säästöt voivat on lopunpeleissä symbolisia ja lopussa on jo valmis maksamaan enemmän että tavarat saapuisivat nopeammin.
Harva verkkokauppa pystyy samaan Suomessa. Ainiin, suuttimet tilasin Racetronixista. Siellä toimitus oli yhtä nopeaa, paketti ei joutunut tulliin ilmeisesti pienen hintansa vuoksi. Hinnat ovat osittain dollarin kurssinkin vuoksi jotain aivan muuta mitä kotosuomessamme

Kimppatilaukset on aina täynnä odottelua ja epävarmuutta. Suomalaisten tuningpuljujen tilaukset kiinasta ovat myös jotain käsittämättömän hidasta. Nopeiten käy aina kun tilaa itse ja hoitaa omat asiansa. Säästöt voivat on lopunpeleissä symbolisia ja lopussa on jo valmis maksamaan enemmän että tavarat saapuisivat nopeammin.
Viimeisin tieto: Diyautotunen mukaan kamat tilattiin MUTTA NIITÄ EI OLE MAKSETTU JOTEN EI OLE TULOSSA!
Joten se siitä sitten...
mika nieminen wrote:
> Hello.
>
> We still haven't heard anything about our hardware. If possible, could you inform me when you trace the order? We are beginning to believe that Erno Kuvaja stole our money...
>
> Thanks,
>
> Mika Nieminen
I've heard from him recently - he said he had been working with somebody
else by the name of Juha Kallio who had been supposed to send us the
money and did not. It sounded like Erno was trying to figure out what
Juha had done with the money and would get back to us when he found out.
I do not know what has happened but that is what he told us.
Thanks,
Matt Cramer
Tosta copypastesta jäi päivämäärä pois, eli toi keskustelu käytiin eilen (24.3.2008)
Joten se siitä sitten...
mika nieminen wrote:
> Hello.
>
> We still haven't heard anything about our hardware. If possible, could you inform me when you trace the order? We are beginning to believe that Erno Kuvaja stole our money...
>
> Thanks,
>
> Mika Nieminen
I've heard from him recently - he said he had been working with somebody
else by the name of Juha Kallio who had been supposed to send us the
money and did not. It sounded like Erno was trying to figure out what
Juha had done with the money and would get back to us when he found out.
I do not know what has happened but that is what he told us.
Thanks,
Matt Cramer
Tosta copypastesta jäi päivämäärä pois, eli toi keskustelu käytiin eilen (24.3.2008)
Tilannetietoja
Noniin,
Asia on nyt sillä mallilla, että minulla ei rehellisesti ole hajuakaan onko ensimmäiset tilaukset tulossa, menossa vai jossain aivan muualla. Joten jos ne joskus saapuu, niin ne ovat sitten minun murheeni silloin. Joka tapauksessa nyt tavaroiden pitäisi olla valmistajalla kerättynä ja lähteä toivottavasti tänään tai huomenna fedexillä Suomeen, eli ensi viikolla täällä. Toimitan fedexin seurantakoodin asianomaisille heti kun saan sen ja jollei ensi viikon loppuun mennessä ole kamoja kuulunut, niin ruvetaan sitten palauttelemaan rahoja jottei sen suurempaa sotaa tulisi. Tämä on tilanne tällä hetkellä ja olen todella pahoillani tapahtuneesta. Oma mokani etten älynnyt vaatia vahvistusta tai seurantakoodia jo heti alkuunsa ja varsinkin, että rupesin diyn suunnalta asiaa tiedustelemaan itse aivan liian myöhään. Tässä on nyt omat kiireet sitten vielä sotkenut asioita entisestään. Joten toivotaan nyt, että päästään edes jollain tavoin tyydyttävään lopputulokseen asian kanssa.
Terv.
Erno Kuvaja
Asia on nyt sillä mallilla, että minulla ei rehellisesti ole hajuakaan onko ensimmäiset tilaukset tulossa, menossa vai jossain aivan muualla. Joten jos ne joskus saapuu, niin ne ovat sitten minun murheeni silloin. Joka tapauksessa nyt tavaroiden pitäisi olla valmistajalla kerättynä ja lähteä toivottavasti tänään tai huomenna fedexillä Suomeen, eli ensi viikolla täällä. Toimitan fedexin seurantakoodin asianomaisille heti kun saan sen ja jollei ensi viikon loppuun mennessä ole kamoja kuulunut, niin ruvetaan sitten palauttelemaan rahoja jottei sen suurempaa sotaa tulisi. Tämä on tilanne tällä hetkellä ja olen todella pahoillani tapahtuneesta. Oma mokani etten älynnyt vaatia vahvistusta tai seurantakoodia jo heti alkuunsa ja varsinkin, että rupesin diyn suunnalta asiaa tiedustelemaan itse aivan liian myöhään. Tässä on nyt omat kiireet sitten vielä sotkenut asioita entisestään. Joten toivotaan nyt, että päästään edes jollain tavoin tyydyttävään lopputulokseen asian kanssa.
Terv.
Erno Kuvaja
158 euroa neljä 630cc Siemens Dekaa sisältäen inland shipping and handling + 24 euroa ulkomaanrahdista. Joku sanoi silti, että UPSin kanssa voisi jäädä herkemminkin tulliin, mutta nyt kävi näin. 54,99 $ per suutin oli alkuperäinen hinta.teg wrote:OT:mr clock wrote:Ainiin, suuttimet tilasin Racetronixista. Siellä toimitus oli yhtä nopeaa, paketti ei joutunut tulliin ilmeisesti pienen hintansa vuoksi.
Paljonko tuli postituskuluja ja minkä arvoinen paketti EI jäänyt tulliin?
OT:ta eihän kai UPS:llä tulliin jää? Ainakin mulle ovat soittaneet että paketti tulossa tullaako UPS vai lähetetäänkö tulliin. Heidän veloittama tullasmaksu on senverran pieni että mun ei kannata missään nimessä ajaa 200 km tulliin. Ja menee ups:llä kinkkien olemattoman pienet kuititkin paremmin läpi kuin tullissa 

Leikitään kotia ja laitetaan kaasarit kiinni 

Tervehdys
OT:
Haluaisin tiedustella että miten tuo ulkomailta tilaaminen onnistuu niin ettei tarvii montaa sataa kilometriä ajaa lähimpään tulliin ja onko se ollu toimiva...
Ja kuinka moni on tilannu esim autotunelta tai muualta jenkkilästä kun mun olisi tarkoitus tilata laajakaista lambdaa, ms2 jne autotunelta... Pikkuinen honda projekti tulossa x2
OT:
Haluaisin tiedustella että miten tuo ulkomailta tilaaminen onnistuu niin ettei tarvii montaa sataa kilometriä ajaa lähimpään tulliin ja onko se ollu toimiva...
Ja kuinka moni on tilannu esim autotunelta tai muualta jenkkilästä kun mun olisi tarkoitus tilata laajakaista lambdaa, ms2 jne autotunelta... Pikkuinen honda projekti tulossa x2

Honda Accord -87
Honda Prelude -86
Honda Prelude -86
Re: Tilannetietoja
Olikohan tämäkin tyhjää lätinää vai alkaakohan oikeasti jotain tapahtua? ainakaan mitään seurantakoodeja ei ole näkynyt.epkuva wrote:Noniin,
Terv.
Erno Kuvaja
Itse tilasin tavaraa DIY-autotunesta 19,03 illalla 20.20, ne lähetettiin seuraavana päivänä (20,03,08) klo 4,29PM , silloin sain seurantakoodin tuolle lähetykselle, seurantakoodin mukaan lähetys kirjattiin suomeen 24 päivä ja hain sen tullista 26 päivä, kamat tuli siis alta viikossa mukaan lukien viikonloppu, mielestäni esimerkillistä toimintaa DIYautotunelta, 5 kertaa olen tilannut tuotteita sieltä kaikki on tulleen alta 2viikon tänne
kaikki lähetykset on tulleet "(Express Mail International (EMS) (5 Days)" mukaan, matkakulut 41,50$ lisäksi vakuutus 5,20$ , ihmettelisin etteikö DIYautotune ota kantaa jos lähetys on "hukkunut" ,,omalla kohdalla kaikki on ainakin toiminut moitteetta,
kaikki lähetykset on tulleet "(Express Mail International (EMS) (5 Days)" mukaan, matkakulut 41,50$ lisäksi vakuutus 5,20$ , ihmettelisin etteikö DIYautotune ota kantaa jos lähetys on "hukkunut" ,,omalla kohdalla kaikki on ainakin toiminut moitteetta,