Joo eli siis projektihan muuttu ihan kokonaan: 4A-F:n tilalle tulee 4A-GE ja kopaksi löyty vihdoin se KE35 1.6 papereilla, ei tehorajaa, ei konetyyppiä määritelty. Savut otettiin 4af:lla ja nätisti kävi ja kiekkoja otti ihan kipeesti vaikka kaikkia säätöjä ei keretty viilata loppuun.
Koppa tällä hetkellä palasina pukeilla, pitäis päästä hiekkapuhaltaan varmaan nyt vkloppuna. Motti samaten palasina pöydällä. Koriin pitäis laittaa 4-linkit, hammastanko-ohjaus ym pientä. Mottiin tulossa COP:t, takomännät, kanget ym
Boxissa tällä hetkellä LM1815n piiri bemarin vr-anturille, 2 kpl sytkälähtöjä (pitäis kokeilla eka hukkakipinää kait opelin 20seh:ssä)
Kyl se tästä
KE35 HT -79 + 4A-GE ja muuta pientä
Moderator: Masi_K
KE35 HT -79 + 4A-GE ja muuta pientä
Last edited by Karppa on Thu Jul 10, 2008 19:35, edited 3 times in total.
Re: 4A-F + 46mm läppikset
minkälaista koppaa oot aatellut. itellä on rojektina dx corolla camryn 3S-FE koneella. mega ohjaa sytkää ja ruiskua.Karppa wrote: Kone tällä hetkellä etuveto corollassa mutta tulee siirtymään takapotkuun kunhan oikea koppa löytyy.
Toiveissa pikkucorolla ke20/30 tai jos jostain löytäs halvan ke35 vielä parempi
Yks projekti ke35 tiedossa ja varmaan vkloppuna katsoon jos saa kaverin kiinni. Myös ke70 on ollut suunnitteilla
Innovate lc1 + bosch lsu tilattu vpv-racingiltä, tulee n. viikon päästä
Tuossa yksi huono kuva jossa johdot nakattu vain paikoilleen ja kokeiltu boxi+läppikset (jolla saatiin jo tosiaan käymään tyhjäkäyntiä ekalla startilla
) http://personal.inet.fi/koti/karppa12/Kuva003.jpg

Innovate lc1 + bosch lsu tilattu vpv-racingiltä, tulee n. viikon päästä
Tuossa yksi huono kuva jossa johdot nakattu vain paikoilleen ja kokeiltu boxi+läppikset (jolla saatiin jo tosiaan käymään tyhjäkäyntiä ekalla startilla

Nonii kopaksi on varmistumassa KE35 HT. Hieman tulee hitsaus hommia + muutama lommon oikaiseminen 
Kytkin koppaa ei aleta etsiin ja maksaan itseä kipeäksi vaan joko leikataan etuvetokopasta ja liitetään se tai sitten rakennetaan välilaippa. Saa nähdä kumpi helpompi/kannattavampi
Etuveto rollan purku alkaa kait pika puoliin eli osia saattais olla tarjolla

Kytkin koppaa ei aleta etsiin ja maksaan itseä kipeäksi vaan joko leikataan etuvetokopasta ja liitetään se tai sitten rakennetaan välilaippa. Saa nähdä kumpi helpompi/kannattavampi
Etuveto rollan purku alkaa kait pika puoliin eli osia saattais olla tarjolla

Tulossa ihan jotain muuta:
http://personal.inet.fi/koti/karppa12/SP_A0061.jpg
http://personal.inet.fi/koti/karppa12/SP_A0060.jpg

http://personal.inet.fi/koti/karppa12/SP_A0061.jpg
http://personal.inet.fi/koti/karppa12/SP_A0060.jpg
