Yhteistilaus DIYAutoTune.comista?
Moderator: Masi_K
Yhteistilaus DIYAutoTune.comista?
Ottakaahan yhteyttä, mikäli diyautotune.comista kiinnostaa tilata jotain. Tarkoitus olisi laittaa sinne tilausta menemään ja hoitaa niistä sitten tullin kanssa kädenvääntö (tänään selvityksen alla vielä tullilta tuo hintapolitiikka noille), joten ei tarvitse sitten jokaisen tapella. Ja eipä tuolta ameriikasta viitti ihan yhtä kahta purkkia ruveta edes tilailemaan.
Yhteydenotot YV tai sähköposti erno(a)arcticnetworks.fi, niin saan siitä sitten myös yhteystiedot kiinnostuneilta ylös.
Erno Kuvaja
Yhteydenotot YV tai sähköposti erno(a)arcticnetworks.fi, niin saan siitä sitten myös yhteystiedot kiinnostuneilta ylös.
Erno Kuvaja
Arctic Networks Oy (autotietokoneet, tiedonkeruu)
MOMO Racing Team ry
MOMO Rescue Team
MOMO Racing Team ry
MOMO Rescue Team
No ei ainakaan täälläpäin ole ollut mitään kummempaa tullin kanssa tappelemista koskaan, vaikka tavaraa tuleekin haettua harva se viikko. Pakettit menee tullipostiin, josta tulee saapumisilmoitus. Saapumisilmoitusta ja tavaran kuittia vastaan voi tavaran lunastaa ja tulli ja alvi maksetaan lunastuksen yhteydessä (vain käteinen tai pankkikortti kelpaa). ALV on 22% ja tulli vähän tullausnimikkeestä riippuen 0-4,5%. Hommassa ei ole mitään sen kummempaa kuin normaalissakaan postimyynnissä, joskin paketin joutuu hakemaan eri konttorista. Postikulut diyautotunelta eivät kovin kummoisia ole (=muutamia kymppejä) ja maksu sinne hoituu luottokortilla. Tulostettu sähköpostikuitti on aina kelvannut tullille (ja kyllähän ne voivat sen kuitin oikeellisuuden tarvittaessa luottoyhtiöstä varmistaa jos siinä jotain hämärää on).
Soori,
En ole taas hetkeen huomannut tätä ketjua lueskella, kun tilauksessa mukana olijoiden kanssa olen kuitenkin asiaa hoitanut suoraan YV, mailitse, puhelimitse. Katsoin, että tilaus olisi lähtenyt tänään, mutta yhden mukanaolijan maksusuoritus puuttuu edelleen. Jollen ole häneltä saanut mitään vastausta huomiseksi, niin vahvistan tilauksen huomenna DIY:lle ilman hänen osuuttaan. DIY:lta lupailtiin toimitusajaksi Suomeen 10-14vrk joten eiköhän ne sillä aikataululla tule sieltä.
turbosbc:
Kysy suoraan jos on kysyttävää, ihan jokaista ketjua en muista lueskella ja yhteydenotot olen pyytänyt suoraan itselleni jo heti alkujaan.
Terv.
Erno
En ole taas hetkeen huomannut tätä ketjua lueskella, kun tilauksessa mukana olijoiden kanssa olen kuitenkin asiaa hoitanut suoraan YV, mailitse, puhelimitse. Katsoin, että tilaus olisi lähtenyt tänään, mutta yhden mukanaolijan maksusuoritus puuttuu edelleen. Jollen ole häneltä saanut mitään vastausta huomiseksi, niin vahvistan tilauksen huomenna DIY:lle ilman hänen osuuttaan. DIY:lta lupailtiin toimitusajaksi Suomeen 10-14vrk joten eiköhän ne sillä aikataululla tule sieltä.
turbosbc:
Kysy suoraan jos on kysyttävää, ihan jokaista ketjua en muista lueskella ja yhteydenotot olen pyytänyt suoraan itselleni jo heti alkujaan.
Terv.
Erno
MOMO Racing Team ry
MOMO Rescue Team
MOMO Racing Team ry
MOMO Rescue Team
Eipä mitään näitä sattuu. Olisi pitänyt tajuta laittaa tähän ketjuun tuo ilmoita vastauksista päälle, niin olisin muistanut seurata tätäkin.
Tässä sen verran paljon hommia firman puitteissa kun noita maahantuontisoppareita ollaan hiottu, että kaikkia ketjuja ei muista aina lueskella.
Ja iso kiitos Wiikin Vesalle joka täällä hermoilusta minulle tuossa puhelimessa mainitsi, niin ei päässyt asia tämän pidempään muhimaan.
Terv. Erno
Tässä sen verran paljon hommia firman puitteissa kun noita maahantuontisoppareita ollaan hiottu, että kaikkia ketjuja ei muista aina lueskella.
Ja iso kiitos Wiikin Vesalle joka täällä hermoilusta minulle tuossa puhelimessa mainitsi, niin ei päässyt asia tämän pidempään muhimaan.
Terv. Erno
MOMO Racing Team ry
MOMO Rescue Team
MOMO Racing Team ry
MOMO Rescue Team
-
- Kokenut Megasquirttaaja
Viivästyksiä tavoitettavuudessa
ohi
Last edited by ParDe on Thu Sep 10, 2009 22:18, edited 1 time in total.
-
- Megajumala
-
-
Itse en oo soitellu, mutta ei kai tuolta rapakon takaa näin helvetin kauan voi yks paketti tulla?!? onkos se nyt ollut 5 vai 6 viikkoo matkallaturbosbc wrote:Nyt on taas odoteltu kohta pari viikkoa eikä mitään kuulu. Olin kaverin kanssa puhelinyhteydessäkin ja muuta ei jäänyt käteen kuin ontuvia selityksiä.

naksu viä..... suli!!!
Terve kaikille
Kyllä paketti voi olla matkalla näin kauan.
Syynä ongelmaan on Jenkkilän OMA posti.
Eli DIY ei lähettänyt meille yleisestä oletuksesta poiketen millään globaalilla kuriiri palvelulla vaan usan omalla postilla.
Jenkkien posti on älyttöman hidas. Tarina kertoo tilauksista jotka ovat matkalla jopa 6-8 viikkoa. Emme olisi tilanneet paikasta mikäli olisimme tienneet että kuljetus menee jenkkien oman postin kautta. Tämä on myös viimeinen tilaus´DIYltä.
Syynä ongelmaan on Jenkkilän OMA posti.
Eli DIY ei lähettänyt meille yleisestä oletuksesta poiketen millään globaalilla kuriiri palvelulla vaan usan omalla postilla.
Jenkkien posti on älyttöman hidas. Tarina kertoo tilauksista jotka ovat matkalla jopa 6-8 viikkoa. Emme olisi tilanneet paikasta mikäli olisimme tienneet että kuljetus menee jenkkien oman postin kautta. Tämä on myös viimeinen tilaus´DIYltä.
Itse tilailin joskus mini-MS:n palikoita jenkeistä ja niiden matkaan meni muistaakseni 6 viikkoa. Tuossa meinasi hermo palaa, kun myyjä oli etukäteen luvannut niiden tulevan 10 päivän kuluessa ja viivästyksen syytä kysellessä ei irronnut mitään selkeätä vastausta. Ilmeisesti oli pistänyt vahingossa(?) pintapostiin lentopostin sijaan.turbosbc wrote:Mulle tuli jenkkien postin kautta kamoja 6-7 arkipäivässä.
Että kyllä siinä postissa saattaa pahimmillaan kestää aika pitkään.
Arttu
GSX1100 -85
GSX1100 -85
-
- Megasquirttaaja
Tästä tapauksesta en tiedä mitään, mutta itsellä on kummankin suuntaisia kokemuksia.
Esim viimeksi pelasi vallan mainiosti perjantaina ostin ebaystä tavaraa ja seuraavana perjantaina oli tullissa usps kuljettamana.
Mutta sitten taas on paljon sitä hidasteluakin jenkin osia tilatessa. Esim tällä hetkellä odotellaan vielä osia jotka on tilattu tuossa heti uudenvuoden jälkeen eli nyt sellainen 3kk mennyt. (niin juuri eli kolmatta kuukautta nyt :)
Esim viimeksi pelasi vallan mainiosti perjantaina ostin ebaystä tavaraa ja seuraavana perjantaina oli tullissa usps kuljettamana.
Mutta sitten taas on paljon sitä hidasteluakin jenkin osia tilatessa. Esim tällä hetkellä odotellaan vielä osia jotka on tilattu tuossa heti uudenvuoden jälkeen eli nyt sellainen 3kk mennyt. (niin juuri eli kolmatta kuukautta nyt :)
Last edited by Dr.Pioneer on Tue Mar 04, 2008 17:14, edited 1 time in total.
Mun laskennan mukaan vasta 2Dr.Pioneer wrote:Esim tällä hetkellä odotellaan vielä osia jotka on tilattu tuossa heti uudenvuoden jälkeen eli nyt sellainen 3kk mennyt.

Fiesta Mk3 1.8 16V megasquirt+edisn00bproject ym @ http://www.76s.net (laakista käyntiin -> kone räjähti -> taas toimii -> 2.0tic projekti menossa)
Re: Moi
Montakos viikkoa kestää yhden tietokoneen korjaaminen?ParDe wrote:Jatkoa Ernon aiempaan viestiin. Mikäli jollakulla kysyttävää niin ernoon saa yhteyden actic networksin kautta, lähettämällä katjalle viestiä. Tieto välittyy siten ernolle.
TAI SOITTAMALLA 0414394740
Normaalisti kyllä pääseen kirjautumaan vaikka nettikahvilan koneelta ellet ole klikannut tallenna salasana ruutua omalle koneellesi ja unohtanut salasanaa.
Ilmeisesti emo hajosi joten siksi yht. otot vaikeita.
VINKKINÄ, ystäväni erno hankkii myös minulle tavaraa sekä TE:ltä ja diyltä. Homma on hoidossa, ja kaikki tilattu. Vain tavaran toimitus kestää. Samaa myös täällä ihmetellään.