matala- ja korkeaoomisten suutimien sekotus?

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
jmp2002
Megasquirt aloittelija
Posts: 6
Joined: Mon Feb 28, 2005 1:25
Location: Rovaniemi
Contact:

matala- ja korkeaoomisten suutimien sekotus?

Post by jmp2002 »

Kun tässä kruutan laittoa suunnitellut, niin kun käyttää tupla suuttimia eli 6 vakio suutinta ja sitten kiekkojen/paineen mukaan lisää 6 suutinta, niin onko haittaa jos toiset on matalaoomiset ja toiset korkeaoomiset suuttimet??

En tiedä miksi niin tekisin, mutta sama se on valmiiksi asia varmistaa.
-Bmw 320i Touring-
JTbo
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 405
Joined: Sat Feb 26, 2005 22:04
Location: Pieksämäki
Contact:

Post by JTbo »

Eikös tuo olisi helpoin toteuttaa siten, että laitat matalohmisille etuvastukset, jolloin ne 'näkyvät' megalle korkeaohmisina?

Tai näin ainakin kuvittelisin, ei kokemusta matalaohmisista. :oops:
Volvo 360GL -88
jmp2002
Megasquirt aloittelija
Posts: 6
Joined: Mon Feb 28, 2005 1:25
Location: Rovaniemi
Contact:

Post by jmp2002 »

juu, niin minunkin mielestäni, mutta ajattelin kysyä, niin joku voi sanoa jos siitä on haittaa...
-Bmw 320i Touring-
JesseT
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 308
Joined: Fri Feb 25, 2005 20:23
Location: Kirkkonummi

Post by JesseT »

Ei siitä mitään haittaa ole, toki etuvastuksia kannattaa käyttää ja flyback piiriä ja järeempiä fettejä. Varsinkin järeemmät fetit eivät ole kuin parin euron sijoitus. 12 suutinta alkaa olemaan jo aika paljon kahdelle ohjainpiirille.
Post Reply