Tuli kokeiltua tos illalla kun sain loput öljy putket paikoilleen ahtimeen ja perskuti se pamahti käymään!! Pakputki puuttuu vielä ja yli puolet megaruutan johdoista!! Sytkänä Edis 4 ja kipinä tuli laakista! Koneena 18R-G jossan 18R-GE ruiskun imusarja ja boschin 465cc suuttimet ja garretin to3 ahdin!!!!!!!!!
Onks toi sellanen lavaversio? (onko tehty muunlaisina?) Mutsin sedällä oli sellanen lava-Crowni vuosimallia 70 ehkä jotain. Oli kyl päheen näkönen pitkine konepelteineen. Harmi vaan et meni paaluun pari vuotta sitten. Olis pitäny hitsaa kasaan ja pistää jotain levotonta pellin alle. Tilavan konehuoneen ja vanhan vuosimallin avustuksella lupaakin olis ollu melkein mille tahansa No mutta onneks olkoon ensisavuista!
Lähtee se kaks litranen vakiokin jos tarpeeksi polkee - jyrkänteeltä
Ei ole lava-auto!! Crownin eka koppanen mitä tuotiin suomeen !!
Ihan sedani sohva edessä ja jenkkivilkut!!
Nyt käy vähän paremmin kun kaikki anturat paikoillaan ja lambdakin!
Koe ajokin suoritettu. Kone kieku tosi hereesti mut ainut paikka mistä sain savut nousee oli kytkin elikkä laatikko pois prk! Vähän ollu virittämistä noiden karttojen kanssa mut kokeilemallahan noista selviää!
Nyt on rauni leimattu ja koeajokin suoritettu! Todettu lataushäikkä! Ruisku ja sytkä pelaa aika hyvin vaikka sytkäkarttaan en ole oikeastaan koskenutkaan paitsi paine ja kierrosluvut laitoin bensakarttaa vastaamaan!!