MS II mistä?

Yleinen jutustelu

Moderator: Masi_K

Post Reply
Rydäri
Megasquirttaaja

MS II mistä?

Post by Rydäri »

No nyt on selvinny pikku hiljaa mullekin toi MS ja MS II ero.

Tarvitsen MS IIn koska tarvitsen IACn ohjauksen 4-johdolla,sekä pari muuta siihen sisältyvää juttua.
Myös tuo TCCn ohjaus näyttäs olevan mahdollinen tän ja www.msefi.com foorumin mukaan.

Eli vielä tosta MS II,alkuperänen prossu heitetään siis veks ja tilalle tulee DAUGHTERBOARD joka käy suoraan prossun tilalle.
OK,mutta mistä ton saa hankittua,osat kai Partcolta,mut mistä piirilevy muualta ku tilaamalla B&Glta?
Lisäksi tarvitsen FLYTBOARDn ohjaamaan suuttimia eli sama juttu mistä saa siihen tarvittavan piirilevyn + osat?
Toi turtanan piirilevy vaikuttaa kanssa kiinnostavalta,paitsi että sen tekeminen itse menee ainakin yli mun hilseen.
Olisko joku joka pystys tekemään sellasen? Ei tietenkään ilmaseks !

Kaikki ei ole yhtä välkkyjä kun muut,mutta yritystä on :lol:
SamiH
Kokenut Megasquirttaaja

Post by SamiH »

Ainakaan tällä hetkellä kyseistä tekelettä ei käsittääkseni saa muuta kun B&Gltä tilaamalla kokonaisena. Tai ei silläkään lailla ennen heinäkuuta-elokuuta, ellei satu joku maksamattomana toimittamaton olemaan sopivasti.

Itse tuota ei varmaan kovinkaan moni saa kasaan, levy kun on tehty pintaliitos tekniikalla. Eli normaalilla kolvilla on ihan turha mennä sorkkimaan. Ja äärimmäisen tarkan käden vaatisi joka tapauksessa.
Vesku
Megasquirttaaja

Post by Vesku »

Jos en ehdi lähiaikoina tuota MS II:sta tekemään, niin laitan tänne myyntiin... :wink:
Rydäri
Megasquirttaaja

Post by Rydäri »

Vesku wrote:Jos en ehdi lähiaikoina tuota MS II:sta tekemään, niin laitan tänne myyntiin... :wink:
KIINNOSTAA jos myyt !

Mistäs sä sen olet saanut jos ei kerran jenkeissäkään saa ennen loppukesää?

No taas opittiin uutta, tota ei sitten kasatakaan itse,OK

Entäs toi FLYTBOARD piirilevy,saako sitä mistään Suomessa?
Vesku
Megasquirttaaja

Post by Vesku »

Rydäri wrote:
Mistäs sä sen olet saanut jos ei kerran jenkeissäkään saa ennen loppukesää?
Olin nopea ja sain yhden ensimmäistä sarjaa, mutta ilmeisesti menee aika muuhun rakentamiseen ja tuolle ei ole aikaa ennen syksyä. Selviää ihan lähiaikoina....
flektivitonen
Megasquirttaaja

Post by flektivitonen »

hieman offtopic, mutta riittääkö MS 2:ssa kapasiteettia 5-syl.koneen suorasytytystä varten?
Post Reply