Lisäksi pitäisi pystyä ohjaamaan TH700R automaattilaatikon turbiinilukkoa TCC.
Mega rakennettaisiin alkuperäisen ecm-boxin sisälle hyödyntäen sen alkuperäistä liitintä ja kuoria.Näin saataisiin boxi joka voidaan vaihtaa suoraan vakion tilalle ja takaisin jos tarpeen.
Virranjakaja on alkuperäinen 8-pin HEI.
Mahdollisesti haluaisin käyttää myös auton alkuperäistä 1bar MAP tunnistinta,mutta jätin sen vielä tuosta kaaviosta pois,koska siinä voidaan käyttää myös Megan omaa.
Piirtelin kytkentäkaavion muokkaamalla noita valmiita netistä löytyviä kaavioita,olemassa olevia johdotuksia ja sulakkeita autossa,sekä lisäilemällä siihen tarvittavat osat.
Tuossa toi MS2-kytkentä kaavio
Kysymys kuuluukin nyt miltä se näyttää,mahtaisko tuo toimia ja mitä pitäisi muuttaa?
