koodista
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
Muistaakseni käy. Ei se säikähdä jos kokeilee. MT vaan heittää sitten herjaa jos ei ymmärrä prosun koodia. Ite oon aina polttanu koodin suoraan uusiksi, kun partco ei tähän asti oo välittäny mainita koodin versiota. Ekat prosut, jotka tuli mulle oli korruptoituneita jo valmiiksi ja piti sillon rakentaa tuo prommeri.
-
- Megasquirttaaja
Lainaan tätä topikkia kun kumminkin jossakinmäärin samasta puhutaan.
Eli siis onnistuin löytämään yhen jenkkiläisen jannun kertomuksen siitä kun asentanu megan Toyota MR2:een ja käyttää orkkispiuhasarjaa, yms hiluja.
Sivulla oli myös valmiit conffit sytkälle ja ruiskulle joten latasin ne.
No tässäpä sitte varsinainen kysymys:
että kun olen avaamassa tota filua megatunella (2.25P1) niin herjaa
tälläistä
Sen ymmärrän kyllä että on vanhempaa versiota tuo avattava mutta olisikos mahdollisuutta saada sitä auki jotta näkisi mitä asetuksia/arvoja tuossa on ja voisi sitten vaikka asettaa arvot käsin uudempaan koodiin... ilman että kaikki arvot ovat päin v*ttua.
Eli siis onnistuin löytämään yhen jenkkiläisen jannun kertomuksen siitä kun asentanu megan Toyota MR2:een ja käyttää orkkispiuhasarjaa, yms hiluja.
Sivulla oli myös valmiit conffit sytkälle ja ruiskulle joten latasin ne.
No tässäpä sitte varsinainen kysymys:
että kun olen avaamassa tota filua megatunella (2.25P1) niin herjaa
tälläistä
Sen ymmärrän kyllä että on vanhempaa versiota tuo avattava mutta olisikos mahdollisuutta saada sitä auki jotta näkisi mitä asetuksia/arvoja tuossa on ja voisi sitten vaikka asettaa arvot käsin uudempaan koodiin... ilman että kaikki arvot ovat päin v*ttua.
Corolla FX AE92 4A-GE -87 (tallissa.com)
-
- Megasquirttaaja
Eipä löydy 024s9 vaan ainoastaan 024s joten herjailee vielä...Jankos wrote:megatunesta Configurator => megatune2.25 alta siniseksi msns-extra.ini.024s => ja file valikosta activate => run megatune
Jos ei konfiguraattorista löydy tuota s9 iniä niin se pitää oikeaan hakemistoon laittaa. Mullakin se on jos tarviit.
Onkos sitten millasseet mahollisuudet kun tuon jossainvaiheessa auki saa niin päivitellä uudemmaksi taikka sitten vaikka hi-res:ksi?
Corolla FX AE92 4A-GE -87 (tallissa.com)
-
- Megasquirttaaja
-
- Megasquirttaaja