M: Megasquirt v2.2 Extra/2.5 Bar MAP (30.3.2008 PÄIVITETTY)
Moderator: Masi_K
sain vastauksen tekstiviestiin torstaina ja myyjä lupasi laittaa paketin perjantaina postiin. valitteli toimitus aikaa ja ilmoitti boxien myynnin siirtyvän toisaalle ajan puutteen vuoksi. toivottavasti alkuviikosta olis paketti täällä.
eli teksitiviestillä saattaa saada myyjältä vastauksen. sähköpostiin ja privaviesteihin ei vastaile.
eli teksitiviestillä saattaa saada myyjältä vastauksen. sähköpostiin ja privaviesteihin ei vastaile.
ford ohc tic+edis4
Re: M: Megasquirt v2.2 Extra/2.5 Bar MAP
finkpt wrote:Uusi ja testattu Megasquirt v2.2 Extra-koodilla ja 2.5 bar MAPilla.
Erot originaaliin:
Pienempi koko 120*78*27mm, alumiiniprofiilikotelossa.
D-liittimet korvattu Molex "autoliittimillä", katso kuva.
Vastaliittimet, kotelon kiinnikelaipat sekä ohjelmointikaapeli sisältyvät pakettiin.
Alkuperäiset ohjeet pätevät, osasijoittelu on eri. Kuvat ja kytkentäohjeet tulevat boksin mukana.
Nouto Porista tai postitus.
h.169e
Lisävarusteena johtosarjat perusboxiin 25e ja suorasyttyboxiin 30e.
Boksin pään liittimet kytketty, toinen pää vapailla johdoilla. Pituus 3m, suojana nylonpunos 2m.
Pienemmät modaukset(edis, hei7..) samaan hintaan.
Sytkäkivet 5e/kpl.
Honeywell Hall-anturi 1GT101DC 30e.
Lisätietoja:
0405495116 (klo 17. jälkeen)
finkpt(at)suomi24.fi
oliskos veilä jäljellä megaruuttaa? voisin yhen paketin ostaa! pistä vaikka emailli corolla_ht_77@hotmail.com
Löytyskö joltai pikasesti lootan liittimien pinni järjestys / kytkentäkaavio? Lootan versio on se jossa 4 napanen liitin on vasemmassa laidassa boxin päädystä katsottuna.
Jos löytyy niin mailiin m3rz33@gmail.com voi lähetellä. Kiitoksia jo etukäteen
Jos löytyy niin mailiin m3rz33@gmail.com voi lähetellä. Kiitoksia jo etukäteen

no just
en oo saanu myyjä pisti boxin tulemaan niin kun sovittiin asensin boxin mutta ei toimi.. eräs toinen magasta tietävä avasi boxin ja totesi että kyseisellä boxilla ei voi ohjata 6konetta vaikka annoin boxin tekjiälle tarkat tiedot autosta ja myyjä sanoi että se toimii 6 koneella.. että siltä pohjalta.
juurikin näin. itse näistä asiosta en paljon tiedä mutta onneksi on viisaampia jotka haluavat auttaa tyhmää..Höylä wrote:jos siellä ei ole sytkälähtöjä riittävästi... esim. vain 4 pyttyiselle...(tai 2 pyttyiselle suorasytkälle...) jne.bmw327tbo wrote:miten sillä ei voi ohjata 6-konetta.olisi kauheen kiinnostavaa tietää.
kyseiseen henkilöön on melkein mahdoton saada yhteyttä.. ite sain aluksi yhteyttä ja sain boxin mutta kun olisi ollut asiaa niin ei ole vastannut viesteihin eikä puheluihin.. en tiedä miten on muiden laita ovatko saaneet yhteyttä..Hatzi wrote:Onkos kukaan saanut viimmeaikoina yhteyttä myyjään?
Myyjä kyllä otti alkuun yhteyttä ja oli todella asiallinen.
lupasi boxin noin kuukausi sitten ja vaati maksua etukäteen.
maksun jälkeen ei tyyppi ole vastannut sähköposteihin
tekstiviesteihin eikä soittoyrityksiin.
poksi
mulla pelas kans alussa hyvin neuvoja tuli kun kysy ja sai aika hyvin yhteyttä mutta ei oo pitkään aikaan kuulunu mitään kun poksi hajos ja pupas korjata sen kun laitan postissa sen sille ja sain yhteyden muutaman kerran siihen että poksi oli menny perille ja lupas kahteen oteeseen laitaa poksin tuleen postissa takasin päin mutta ei oo kuulunu poksia eikä oo saanu kiinni sitä kohta menny noin 3kk ei tämmönen kauppa oikeen kannata!!! vai mitä ootte mieltä??
itse maksoin megan etukäteen syyskuun puolivälissä. noin kuukausi sitten sain vastauksen tekstiviestillä et mega menee postiin huomenna. mutta ei ole vieläkään näkynyt.olen yrittäny soittaa,laittaa txt/maileja että laittaisi rahat tilille,kun ei ole enään tarvetta boksille. Eipä mitään tapahtunut 

ford ohc tic+edis4
Re: poksi
Mulla hajos kanssa sain miehen kiinni laitoin boxin menemään se korjas sen ja laitto mulle takas pistin paikoilleen toimi vähän aikaa ja hajos taas enkä ole saanut mitään yhteyttä myöjään.. ei ainakaan mulla kestäny boxi. miten lie muilla onko kestänyt ja pelannut normaalisti??teukka85 wrote:mulla pelas kans alussa hyvin neuvoja tuli kun kysy ja sai aika hyvin yhteyttä mutta ei oo pitkään aikaan kuulunu mitään kun poksi hajos ja pupas korjata sen kun laitan postissa sen sille ja sain yhteyden muutaman kerran siihen että poksi oli menny perille ja lupas kahteen oteeseen laitaa poksin tuleen postissa takasin päin mutta ei oo kuulunu poksia eikä oo saanu kiinni sitä kohta menny noin 3kk ei tämmönen kauppa oikeen kannata!!! vai mitä ootte mieltä??
poksi
onko kuinka monella saamatta boxi tai rahat?? kauanko ootte odotellut? koitin soitaa tänään eli 4.12.07 ja sanotiin että valitsemaanne numeroon ei oteta puheluita vastaan. Jos kohta ei kuulu äijästä eikä poksis mitään niin täytyy käydä ilmeisesti sen työpaikalla kyseleen sitä äijää tai kotona että saisko jo poksia pikku hiljaa vai mitä muut on mieltä ootteko jo kypsyny tähän toimintaa???? eihän tämmönne kauppa vetele!!! Twisted Evil Evil or Very Mad en kuitenkaan anna sille boxi rahoja ilmaseks boxi tai rahat
Re: poksi
Itselläni ainakin on boxi saamatta ja rahat maksettu.teukka85 wrote:onko kuinka monella saamatta boxi tai rahat?? kauanko ootte odotellut? koitin soitaa tänään eli 4.12.07 ja sanotiin että valitsemaanne numeroon ei oteta puheluita vastaan. Jos kohta ei kuulu äijästä eikä poksis mitään niin täytyy käydä ilmeisesti sen työpaikalla kyseleen sitä äijää tai kotona että saisko jo poksia pikku hiljaa vai mitä muut on mieltä ootteko jo kypsyny tähän toimintaa???? eihän tämmönne kauppa vetele!!! Twisted Evil Evil or Very Mad en kuitenkaan anna sille boxi rahoja ilmaseks boxi tai rahat
vaikuttaisi vähän siltä että miehellä on sotkuja verottajan kanssa
ja nyt meinaa kusettaa kaikkia koko rahalla.
itse olen lähes päivittäin yrittänyt soittaa miehelle ja välillä puhelin on sanonunt että "tavoittelemanne henkilö puhuu toista puhelua odottakaa sulkematta puhelinta..." kuitenkaan mies ei vastaa vaan loppaa luuria korvaan. ja itse huomasin tänään saman että numeroon ei enään oteta puheluja...
jotain tarttis asialle tehdä..
Communication breakdown
Numeroon ei enään oteta puheluja
Tai
Puhelua ei voida yhdistää valitsemaanne numeroon
Tarkoittanee yksinkertaisesti että laskut maksamatta, tai sitten operaattorilta ostettu ns. sulkupalvelu jolla voidaan estää tiedetyistä numeroista tuleva "häirikkösoittelu". Myös tuntemattomien numeroiden rajaaminen pois onnistuu.
Tai
Puhelua ei voida yhdistää valitsemaanne numeroon
Tarkoittanee yksinkertaisesti että laskut maksamatta, tai sitten operaattorilta ostettu ns. sulkupalvelu jolla voidaan estää tiedetyistä numeroista tuleva "häirikkösoittelu". Myös tuntemattomien numeroiden rajaaminen pois onnistuu.